مجله عمومی

از روی تخت ICU تدریس کرد

در این بیانیه در شبکه های اجتماعی که چندین بار تکرار شد، آمده است: «درصدی که چند ساعت بعد از کلاس بر اثر بیماری عروق ویروس کرونا قلب جان خود را از دست دادند، با وجود اینکه بسیار ناراحت بودند، اما تا آخرین لحظه نگران بودند که حقوق دانش آموز ضایع نشود». تجدید چاپ شد.

به گزارش کندوج، روزنامه «خراسان» نیز نوشت: پروفسور دکتر دکتر. محمدعلی خردمندی در این موسیقی متن با لهجه شیرین اصفهانی می گوید: بینی شما در زمان مناسب گرفته می شود و امیدوارم … موفق شوید امروز هم حالم خوب نبود به دلیل این بیماری جدید در بیمارستان بستری هستم. و پزشکان به من استراحت کامل می دهند، اما دیدم که اگر این آموزش را نداشته باشم، به شما دانش آموزان عزیز ظلم می شود. انشاالله … موفق و سلامت باشید. امروز درباره «شرکت مینا» همسر دکتر و «رحمت … ممیز» که بیش از 30 سال است با آن همکاری می کند صحبت کردیم که می خوانید.

ایشان اساتید فلسفه، کلام، اخلاق و… بودند

دکتر شما هر دو دوز واکسن را داده بود. او همچنین به بیماری عروق ویروس کرونا قلب مبتلا شده بود و 21 روز پس از مثبت شدن آزمایشش از دنیا رفته بود، اما ساعت 12 ظهر همین هفته یکشنبه به دلیل ایست قلبی درگذشت. خانم شرکت در مورد دکتر صحبت می کند. خردمندی: «وی استاد 56 ساله ای بود و از سال 1348 در دانشگاه تدریس می کرد، از فلسفه، کلام و اخلاق تا نهج البلاغه، تفسیر قرآن و …. “

آنها در هر مورد شرایط دانش آموزان خود را زیر نظر داشتند

همسر این استاد مسئول با اشاره به دغدغه های این دکتر گفت: ایشان روی کیفیت تدریس بسیار حساس بودند. همچنین درک کامل همه مفاهیم برای شاگردانش بسیار مهم بود. وضعیت تحصیلی دانش آموز گهگاه تحت نظر بود. چند روز قبل از فوتشان که با هم صحبت می کردیم گفت تا چند روز دیگر چند جزوه دقیق و کاربردی تری تهیه خواهم کرد که بیشترشان را نوشته بودم. او گفت که می خواهد از آنها تدریس کند و کیفیت آموزش را بهبود بخشد تا وقت دانش آموزان در کلاس های درس من تلف نشود.

این پیام صوتی را از بخش مراقبت های ویژه ارسال کرد

او در مورد این ویدئو گفت: “او در آن روز تحت مراقبت های ویژه بود و پزشکان گفتند که او فقط باید استراحت کند، اما وقتی پیش او رفتم از او پرسید که آیا تلفن و اینترنت وجود دارد یا خیر.” به گوشیم نگاه کردم و گفتم بله. گفت فردا قرار دارم، گوشیم را بیاور تا برای طلبه ها پیام بگذارم. گفتم دکتر فکر نمی کنم زمان خوبی برای تدریس باشد. او با لبخندی اطمینان‌بخش به من گفت که حالم خیلی بهتر شده است. تلفنم را به من بدهید تا دانش‌آموزان بدانند که وقتشان به موقع خواهد ماند تا حقوقشان ضایع نشود.»

همیشه قبل از تدریس درس می خواند

همسر دکتر نیز با ابراز نگرانی از کیفیت تدریس می گوید: «دکتر همیشه قبل از رفتن به کلاس تجربه چندین ساله تدریس دارد و شاید نیازی به یادگیری بیشتر نداشته باشد، اما قصد نداشت بدون مطالعه به کلاس برود. چند بار به او گفتم شما هر ترم همان دروس را تدریس می کنید، آیا واقعاً باید اینقدر یاد بگیرید؟ گفتند من نمی خواهم دروس این ترم از نظر کیفیت مطالعه مثل ترم قبل باشد و باید درس بخوانم. در طول دو سال گذشته که کلاس ها آنلاین بود، حداقل نیم ساعت یا حتی یک ساعت قبل از شروع کلاس، چندین بار سیستم، تلفن و اینترنت را چک کردند تا مشکلی پیش نیاید و در کلاس قطع نشود. . می گفتند این دانشجویان به خودشان زمان می دهند، آمده اند سیستم یا موبایلشان را روشن کنند، درست نیست من به آنها بدهکار باشم.

همه مجذوب تواضع دکتر بودند. خردمندی

رحمتها … ممیز مشاور مدیر آموزش و پرورش استان اصفهان که تاکنون دکتری بوده است. خردمندی سال‌هاست که در مصاحبه‌ای کوتاه به ما می‌گوید: «با آقای دکتر آشنا شدم. از زمان تحصیلش در عین حال دانش آموزان بسیار فعال و باهوشی بودند. دکتر. انسانی بسیار خداپسند، باسواد، قرآنی، فوق العاده خوش رفتار و بسیار متواضع بود و همه شیفته تواضع او بودند. او واقعاً چنین رفتار می کرد و مانند یک پدر شاگردانش را راهنمایی می کرد. در مورد فوت آنها، در آخرین پیام صوتی، صدای استاد سرفه یا تنگی نفس نیست. ظاهراً وقتی برای اسکن ریه می روند، ناگهان متوجه می شوند که 70 درصد ریه هایشان درگیر شده است. همانطور که شنیدم یک روز در بیمارستان بودند و بعد به رحمت خدا رفتند. روحش شاد”.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا