مجله ورزشی

استقلال تیمی صاحب سبک است/ به قوانین نظام وظیفه ورود نمی‌کنم

به گزارش شفاف، ساکت الهامی، سرمربی نساجی مازندران بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیستم لیگ برتر گفت: در مورد استقلال باید بگویم 21 هفته است که شکست نخورده اند. . و بهترین نتایج تاریخ باشگاه را کسب کرده است.بهترین تیم تاریخ استقلالی ها نیست اما بهترین نتایج را کسب کرده و تیمی با سبک و کلاس نشان داده است. به مجیدی و سردار آجورلو در این تیم تبریک می گویم، آجورلو هم در پاس ثابت کرد که مدیر توانمندی است. در مورد تیمم هم باید بگویم که کیفیت فوتبال خود را نسبت به آنچه باید می گرفتیم نگرفتیم و ذات فوتبال همین است. کم کم همه تیم ها به نساجی و قدرت آن ایمان می آورند و امیدوارم در بازی فردا شاهد بازی زیبایی از دو تیم باشیم. ما برای برد به استادیوم می رویم.

وی در خصوص بازیکنان غایب استقلال به خصوص دو مدافع این تیم گفت: این قطعا تاثیرگذار است، من لاف نمی زنم، استقلال برای 2 بازیکن خود هزینه کرده و حق استفاده از آنها را دارد. وارد قوانین سیستم شیفت نمی شوم اما شاید بتوان برای بازگشت این دو بازیکن به لیست استقلال قدم هایی برداشت. در بازی با تماشاگران بازی کردیم و بازی بسیار جذابی بود. دوست دارم استقلال برای بازی فردا با تمام قدرت به زمین بیاید.

او گفت: فوتبال ما در حال گم شدن است. 70 دقیقه بعد همه به سازمان بخش می روند تا راهی برای شکایت و تغییر نتیجه پیدا کنند. این برای فوتبال ایران زیبا نیست. هر تیمی حق دارد از تمام توان خود استفاده کند. تا زمانی که بهانه جویی نکنیم و بازی 3 را خراب نکنیم به جایی نمی رسیم. مرادمند و یزدانی هم می توانند در جام جهانی به تیم ملی کمک کنند. فکر می کنم در فوتبال باید با مردان و مردان مبارزه کنیم و نتیجه بگیریم. فکر می کنم استقلال بهترین دفاع را دارد، همه بچه ها زحمت می کشند. بچه های ما باور نمی کردند که می توانند پرسپولیس و گل گهر را ببرند وگرنه در بازی با این دو تیم به هیچ چیز فنی نیاز نداشتیم. امیدوارم اعتماد لازم را کسب کنیم.

وی در خصوص مصدومیت و محرومیت تیمش برای حضور در استقلال گفت: چند مصدوم داریم اما به خودم اجازه نمی دهم از آنها نام ببرم.

الهامی در خصوص بازی های سخت تیمش گفت: جدول به گونه ای بود که در نیمه اول هم نتایج خوبی نگرفتیم، اگر بخواهم در این مورد زیاد صحبت کنم می توان آن را بهانه تعبیر کرد. پروازها کمی تیم من را مختل می کند. چند روز پیش در آبادان بودیم، امروز در مشهد هستیم و باید دوباره با پیکان برویم. چون میزبان نیستیم در دور برگشت قرعه خوبی انجام دادیم، هرچند در مشهد همه نهادها با ما همکاری می کنند، اما دوری از قائمشهر واقعا سخت است. قائمشهر و وطنی ها جو متفاوتی دارند و شرایط را برای همه تیم ها سخت می کنند. همانطور که انزلی است. در مورد نویدکیا هم باید بگویم که تفاوت مدیریتی اینجا مشخص است. ساکت یک توانایی مدیریتی است و به تیم های با ساختار و شخصیت اجازه نمی دهد اسلحه ها و اسطوره های خود را بسوزانند. اگر نویدکیا برگردد من هم مثل برادرم به او ایمان خواهم آورد. مطمئنم محرم به عنوان مربی روزهای خوبی خواهد داشت. او مربی مدرنی است و به آینده سپاهان کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا