مجله عمومی

ترخیص فوری ۲۹۰۰ تن مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی فیروزی در رابطه با عرضه محصولات اساسی از جمله تامین مرغ مصرفی گفت: مدیریت بازار و تامین محصولات ضروری و اساسی در دستور کار مدیران و نهادهای ذیربط قرار دارد و بازار منطقه به طور مداوم نظارت می شود.

وی افزود: اگر روزی شاهد کمبود یکی از لوازم اولیه باشیم، به زودی تلاش خواهیم کرد تا میزان تولیدات مورد نیاز برای حل مشکل بازار را تامین کنیم.

یکی دیگر از اقدامات مهم برای تامین نیاز بازار و البته ذخیره کالاهای اساسی، نظارت بر گمرک و اطمینان از تحویل فوری کالاهای اساسی است تا هم استان و هم کشور در این زمینه با مشکل مواجه نشوند. او گفت.

وی افزود: در این زمینه با اطلاع از محموله بزرگ مرغی که در آستانه رها شدن توسط گمرک شهید رجایی قرار داشت و در آستانه قرار گرفتن در فهرست حقوق مالکیت قرار داشت، بلافاصله در اختیار گمرک قرار گرفت. دستور کار دستگاه های مختلف اجرایی و نظارتی در استان «با دستور استاندار هرمزگان از رها شدن این محموله جلوگیری شد.

فیروزی در خصوص حجم این محموله گفت: این محموله حاوی 800 کانتینر حاوی 2900 تن مرغ بود که 200 کانتینر آن با دستور فوری استاندار هرمزگان در حال پاکسازی است و تلاش برای پاکسازی سایر کانتینرها ادامه دارد. “

وی افزود: این محموله می تواند ذخیره خوبی برای مرغ های استان و حتی کشور باشد که به لحاظ آزادی قیمت و هدفمندی یارانه ها می تواند به شرایط بازار کمک کند و نیاز مردم را تامین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا