مجله ورزشی

ترین‌های رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا

به گفته شفاف ، اولین بار است گرند اسلم 2021 با قهرمانی دوباره جوکوویچ نواک با ما بود قهرمان تنیس قهرمان جهان با پیروزی در این رقابتها هجدهمین تورنمنت بزرگ حرفه ای خود را از آن خود کرد. شگفتی های زیادی در این رقابت وجود داشت ، از درخشش اصلان کاراتسف و رادو آلبوت گرفته تا حذف تلخ رافائل نادال در مرحله یک چهارم نهایی.

نواک جوکوویچ ، بهترین تنیسور

قهرمان تنیس قهرمان جهان در این مسابقات به سادگی از قهرمانی خود دفاع کرد. جوکوویچ به راحتی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و الکساندر زوروف ، تنیسور شماره را شکست داد. 7 در جهان ، و اصلان کاراتسف ، برای رسیدن به فینال ، شکست دادن دانیل مدودف در هجدهمین گرند اسلم حرفه ای که برنده شد. این 82مین عنوان جوکوویچ بود ، 33 ساله.

اصلان کارا تصف ، تعجب

شاید بسیاری از طرفداران تنیس حتی پیش از این مسابقه نام او را نشنیده باشند ، اما سلاح مخفی روسی باعث شد نام وی با عملکردی غیرقابل توصیف در تاریخ تنیس جهان جاودانه شود. کاراتسف در مکان تنیس جهان در جایگاه 113 قرار گرفت و در سری 4 با نمایش بی عیب و نقص و پیروزی هایی چون دیگو شوارتزمن و فلیکس الیاسیم به جمع هشت تیم آخر رسید. کاراتسف غافلگیر نشد و در مرحله یک چهارم نهایی گریگور دیمیتروف از بلغارستان ، بیستمین مرد رنکینگ جهانی را شکست داد ، این اولین مسابقه تنیس در تاریخ بود که در اولین گرند اسلم حرفه ای خود به نیمه نهایی رسید . . در نیمه نهایی ، اگرچه او به سادگی به نواک جوکوویچ باخت ، اما توانست ستایش زیادی را به خود جلب کند.

متیو بریتنی ، یکی از بدشانسها

قبل از مسابقات ، بریتنی ایتالیا به عنوان یکی از شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی انتخاب شد ، اما شماره 10 تنیسور جهان بدشانسی غیر منتظره ای داشت. وی به راحتی کوین اندرسون ، توماس ماچاچ و کارن خاچانوف را شکست داد تا به مرحله چهارم صعود کند ، اما برای صعود به مرحله بعدی به دلیل آسیب دیدگی غیر منتظره در شکم مجبور شد با سیتسیپاس یونان روبرو شود. حضور داشت تا فرصت حضور در 8 مسابقه تنیس آخر این رقابت را از دست بدهد.

دومینیک تیم ، بزرگترین ناامیدی است

شماره سه تنیسور جهان و فینالیست فصل اول عملکرد بد و غیرمنتظره ای داشت و خیلی زود از دور مسابقات حذف شد. سومین فرصت برای قهرمانی از اولین بازی برابر میخائیل کوکوشکین نامشخص به نظر می رسید. پس از پیروزی سخت مقابل نیک کوریوس در دور سوم این رقابت ها ، مشخص شد که تیم بسیار عالی نیست. سومین شانس پیروزی در این مسابقات خداحافظی از گریگور دیمیتروف در دور چهارم مسابقات و خداحافظی در اوایل اولین گرند اسلم سال بود. فصل گذشته ، فینالیست تنیس ملبورن به عملکرد ضعیف خود واکنش نشان داد: “من فکر می کنم دلایل مختلفی برای این ناکامی وجود داشت. روز بدی را پشت سر گذاشتم و از نظر جسمی شرایط خوبی نداشتم و کمی از حریف جلو افتادم. “در مناطق سریع. “

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا