کسب و کار ایرانی

درآمد یک آرایشگر زنانه چقدر است؟

درآمد یک آرایشگر زنانه چقدر است؟

آرایشگری در سال های اخیر به یکی از پردرآمدترین مشاغل زنان تبدیل شده است. هرچه جلوتر می رویم، تقاضا برای آرایشگاه های زنانه بیشتر می شود و تعداد سالن ها افزایش می یابد. شاید هدف شما از جستجوی این مقاله راه اندازی یک آرایشگاه باشد و بخواهید قبل از افتتاح آرایشگاه از درآمد و بازار کار آن مطلع شوید. اگر تمایلی به افتتاح آرایشگاه ندارید، پس از گذراندن دوره های آرایشگری در آموزشگاه آرایشگری زنانه و کسب مهارت می توانید در سالن زیبایی مشغول به کار شوید. برای مشاهده لیست بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران می توانید به آموزشگاه های آرایشگاه زنانه در تهران مراجعه نمایید. در مقاله بعدی به بازار کار و درآمد خطوط مختلف سالن های زیبایی خواهیم پرداخت.

درآمد ماهانه یک آرایشگاه به موقعیت آرایشگاه، تجربه و تخصص آرایشگاه، تبلیغات، تجربه و غیره بستگی دارد. به عوامل زیادی بستگی دارد مانند درآمد هر خط با خط دیگر متفاوت است و پودر آرایش عروس، کراتینه درمانی، ناخن، رنگ و مش سود بیشتری دارد.

درآمد حاصل از آرایش عروس در سالن زیبایی

آرایش عروس یکی از شاخه های آرایشگری است که از قدیم الایام از بازار کار خوبی برخوردار بوده است. دستمزدی که آرایشگر برای آرایش عروس دریافت می کند حقوق نسبتا خوبی است و اگر کارتان را خوب انجام دهید و مشتری های زیادی را جذب کنید، می توانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید. این حداقل حقوق 500 هزار تومان است، کمتر آرایشگاهی حاضر به کار با این میزان حقوق است و معمولا ارقام و ارقام دستمزد آرایش عروس به چند میلیون می رسد و اگر یک آرایشگر در روز فقط یک عروس آرایش کند، خودتان حساب می کنید. او چقدر در ماه درآمد دارد در برخی از سالن ها، باید از ماه ها قبل یک قرار ملاقات بگیرید. نوع درآمدی که می توانید در این زمینه به دست آورید به مهارت، تجربه، رضایت مشتری و تبلیغات شما بستگی دارد و معمولا مشتریانی که به آنها مراجعه می کنید، نمونه کارهای شما را دیده اند. در آرایشگاه معمولا مشتریان قدیمی مشتریان جدید می آورند و در صورت رضایت مشتری این اتفاق می افتد. برای ورود بهتر به این رشته باید فنون مشاوره و پذیرش همسر را بیاموزید.

کسب کراتینه هنگام کار در سالن زیبایی

امروزه بازار کراتینه مو بسیار داغ است و تقریبا همه خانم های جوان حداقل یک بار کراتینه مو را امتحان کرده اند. هزینه ای که یک آرایشگر برای کراتینه مو از مشتری دریافت می کند بستگی به قد، حجم و نوع موهای مشتری دارد و تقریباً بین 500 تا 1 میلیون تا 500 هزار تومان است. علاوه بر این، کراتینه مو باید هر 6 تا 9 ماه یکبار ترمیم شود و مشتریان فعلی برای ترمیم مراجعه می کنند. این رشته پردرآمدترین رشته آرایشگری زنانه است و درآمد ماهانه کارگران کراتینه از 6 میلیون شروع می شود و در صورت تبلیغات و کار خوب به 15 تا 20 میلیون در ماه می رسد. بعد از گذراندن دوره کراتینه مو می توانید در سالن های زیبایی کار کنید و درآمد کسب کنید.

حقوق ناخنکار در سالن زیبایی

درمان ناخن بعد از کراتینه درمانی درآمد خوبی دارد. یکی از دلایلی که ناخن آرتیست ها درآمد خوبی دارند این است که مشتریان آنها طیف سنی زیادی دارند. عموماً در هر سالن مانیکور 2 تا 3 ناخن کار مشغول به کار هستند و به دلیل تقاضای بالای مشتریان همواره نیروی انسانی در این کار مورد نیاز است. مشتریانی که کاشت ناخن یا طراحی ناخن انجام می دهند باید بعد از سه هفته برای تعمیر به ناخن گیر مراجعه کنند که این امر درآمد خوبی را برای ناخن کار به همراه دارد.

درآمد یک آرایشگر زنانه چقدر است؟
درآمد یک آرایشگر زنانه چقدر است؟

شاید گفتن رقم دقیقی برای درآمد ماهانه درست نباشد. زیرا میزان درآمد ناخن کار یا آرایشگر به عوامل زیادی مانند مهارت و کیفیت کار، موقعیت جغرافیایی و شهر، تبلیغات و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. به طور کلی درآمد ماهانه ناخن آرتیست مبتدی در تهران 2-4 میلیون، ناخن کار نیمه حرفه ای 5-10 میلیون و ناخن کار حرفه ای 10-15 میلیون تومان است.

هزینه یک اپراتور لیزر موهای زائد چقدر است؟

چند سال پیش که لیزر موهای زائد به تازگی وارد ایران شده بود، تقاضای زیادی وجود نداشت و بسیاری از مراکز لیزر مجبور به ارائه تخفیف های بزرگ یا تعطیلی مشاغل خود شدند. اما امروزه تقاضا برای لیزر موهای زائد افزایش یافته است و مردم به شدت نگران سلامت و زیبایی خود هستند. مشتریان این صنف هم زن و هم مرد هستند. این شغل از آن دسته مشاغلی است که درآمد نسبتاً خوبی دارد و تنها مشکل آن سرمایه کلانی است که برای شروع نیاز دارد که به دلیل هزینه بالای تجهیزات آن است. درآمد حاصل از لیزر موهای زائد به نوع تجهیزاتی که خریداری می کنید بستگی دارد. فردی که موهای زائد را انجام می دهد اپراتور نامیده می شود. برای کار به عنوان اپراتور باید دوره لیزر موهای زائد را گذرانده و مدارک لازم را به دست آورید. اگر می خواهید به عنوان لیزر موهای زائد در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید، در سال 1401 در تهران بین 7 تا 9 میلیون تومان درآمد کسب خواهید کرد.

درآمد آموزش آرایشگری چقدر است؟

آموزش آرایشگری و همچنین آموزش تزریق ژل و بوتاکس هم میتواند روش مناسبی برای کسب درآمد باشد.

دکمه بازگشت به بالا