مجله ورزشی

در تامین ارز مشکلاتی داریم/ وزیر و رییس کمیته ملی المپیک قول پاداش داده‌اند

به گزارش شفاف، رئیس انجمن هندبال در مراسم برکناری تیم ملی هندبال بانوان گفت: با توجه به اینکه زمان کمی تا جام جهانی داشتیم به این دلیل بود که برخی مسابقات آسیایی دیرتر از سایر قاره ها شروع شد.کره.

او افزود: «بعد از اعزام چند بازیکن، آنها به ویروس کراون مبتلا شدند و ما فقط توانستیم دو فروشگاه داشته باشیم. برای اردوی تمرینی تلاش زیادی کردیم اما به همه درها زدیم و در را بستیم. تیم های اروپایی از ماه ها قبل برنامه های خود را می بندند. حتی با قزاقستان و ازبکستان هم صحبت کردیم که برای بازی به ایران بیایند اما در واقع نتوانستند بیایند. فقط سوریه بود که دیدیم این دیدار در این فصل کمکی به ما نمی کند.

رئیس انجمن هندبال گفت: تیم فنی و بازیکنان در آخرین اردوی آماده سازی قرار گرفتند. این تیم سه روز دیگر به اسپانیا اعزام می شود این تیم اولین تیم مخفی بیست و پنجمین دوره جام جهانی است که مورد تجلیل قرار گرفته است. امیدوارم بازیکنان از فضای ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

وی در خصوص هزینه اعزام به اسپانیا نیز گفت: بودجه ما هم از کمیته و هم از وزارتخانه مشخص است. کشور در حال حاضر در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و در تامین ارز با مشکل مواجه هستیم. امیدوارم دولت هم نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشد.

وی گفت: هم رئیس کمیته و هم وزیر ورزش حمایت کافی و لازم را داشته و خواهند داشت و قول اهدای جوایز و هدایایی دادند و امروز باید این جایزه در موکب اهدا شود. من برآورد هزینه کافی ندارم.

پاکدل با اشاره به دیدار مانوئل از تیم ملی هندبال بانوان گفت: کارما فایتر در بحث فنی از فرناندز مشاوره خواست. مانوئل همچنین در بیشتر تمرینات شرکت می کرد و در صورت نیاز مشاوره می داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا