دستگاه پلاژن چیست 

پلاژن یا پلاژن تراپی چیست ، درواقع این روش درمانی کارآمد برای جوانسازی  پوست است که باعث جوان تر و طبیعی تر شدن پوست می شود. در روش پلاژن تراپی با لایه برداری پوست، چین و چروک ها را کاهش می دهند و در نهایت باعث جوان سازی پوست، سفت شدن پوست، از بین رفتن لک های ناشی از آفتاب، جوش و حاملگی و روشن تر شدن پوست می شود.

گاه ممکن است با این سوال مواجه شد که کاربرد چیست و چگونه عمل می کند. سه عنصر لازم برای سلامت و جوانی پوست عبارت اند از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید که در صورت فقدان و یا کم شدن این سه عنصر پوست دچار افتادگی، چین و چروک و شلی می شود و به راحتی بر روی پوست خطوط و چین ایجاد می شود اما به وسیله ی پلاژن این مشکل حل شده است. روش های مختلفی برای جوانسازی وجود دارد استفاده از روش نیز ازجمله بهترین روشهای موثر در کلاژن سازی پوست است.

فواید و کاربردهای پلاژن:

  • بهبود بافت و خطوط زیر پوست
  • بازسازی پوست و روشن شدن آن
  • کاهش منافذ پوست
  • بهبود حفظ رطوبت پوست
  • کاهش چربی اضافی پوست
  • بهبود گردش خون و سلولیت
  • سفت شدن پوست با استفاده از حرارت به لایه های پوست
  • بهبود اسکرج مارک ها با بهبود متابولیسم
  • کاهش چربی های اشتباه شده و مقاوم در نقاط مختلف بدن

آیا پلاژن تراپی می تواند باعث آسیب به پوست شود؟

گاه باید در کنار تمام مزایای موجود به این سوال نیز توجه کرد که معایب و مضرات پلاژن تراپی چیست. در پاسخ به این سوال باید گفت؛ پلاژن یک روش  کاملا بی خطری است که بر عوارض جانبی طولانی مدتی به همراه ندارد. اثرگذاری این روش به قدری بالا است که شما می توانید در همان جلسات نخست درمان نتیجه مطلوب آن را مشاهده نمایید. علاوه بر آن این روش درمانی محدودیت سنی ندارد و با هر نوع پوستی سازگاری دارد و در مقابل دیگر اقدامات زیبایی، هزینه قابل توجهی ندارد.

مراحل درمان پلاژن تراپی چیست؟

زیبایی پوست نیاز به رسیدگی بسیاری دارد. بستن منافذ باز پوستی، شفافیت پوست با ازجمله نکات بسیار مهم جهت زیبایی پوست است. همچنین استفاده از روش پلاژن تراپی برای دریافت بهترین نتیجه ملزم به گذراندن مراحل خاصی است که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد:

۱) حرارت دهی حرارت ناشی از گرما دستگاه پلاژن به چربی های زیر پوست نفوذ می کند و بر روی متابولیسم چربی اثر می گذارد کردند آن را شدیدتر می نماید، سپس چربی را از سلول ها به ماتریس سلولی ارسال می نماید و در نهایت چربی های انباشته شده در سلول تجزیه می شود.

۲)آزادسازی چربی های آزاد شدهدر پلاژن تراپی باعث روشن تر شدن پوست می شود. این فرآیند باعث می شود سلول های چربی آزاد شده، غذای شکل های پوستی شوند و رند متابولیزه ی خود را طی خواهد کرد.

۳) تغییر شکل بازسازی و شکل دهی پوست: انرژی تثبیت شده سبب می شود انرژی متمرکز پلاژن، لایه های عمیق تر پوست را به تولید کلاژن تشویق کند و در نهایت کلاژن این امکان را فراهم می آورد تا پوست کمی کشیده تر و سخت تر شود.

مراقبت های بعد از انجام پلاژن تراپی

پس انجام مراحل پلاژن تراپی به علت آنکه پوست حساس تر شده است، نباید در معرض مستقیم آفتاب و دما های  بالا مانند سونا و حمام داغ قرار بگیرد. از کرم های ضد آفتاب مخصوص (SPF+50) و با تجویز پزشک استفاده نمایید از کمپرس سرد بپرهیزید زیرا روند درمان پلاژن با استفاده از گرما و حرارت انجام می پذیرد و سرما سبب تداخل در کلاژن سازی می شود. پس از پلاژن تراپی ممکن است علائم خفیفی همچون سرخی پوست به وجود بیاید که پس از ۲ الی ۳ روز رفع خواهد شد. در مجموع پلاژن دستگاهی است که در آن از سه روش درمانی استفاده می شود و باعث بهبود ساختارقبل از سفارش می توانید برای خرید انواع دستگاه سالنی و کلینیکی وارد وب سایت شوید و با دریافت مشاوره رایگان، بهترین انتخاب را داشته باشید. اطلاعات تماس برای دریافت مشاوره رایگان :

پلاژن تراپی چیست؟

قبل از اینکه با دستگاه پلاژن آشنا شویم بهتر است در مورد پلاژن تراپی بیشتر بدانیم. سوال این است که پلاژن تراپی چه هست؟ در جواب باید بگوییم پلاژن تراپی یکی از روش های درمانی غیر تهاجمی برای جوانسازی و شفاف تر کردن پوست است . در اصل می توان گفت دستگاه پلاژن به روش لایه برداری پوست موجب کاهش و از بین رفتن چین و چروک می شود . توجه داشته باشید که سه عنصر پلاژن , هیالورونیک اسید و الاستین برای سلامت و جوانی پوست بسیار مهم هستند و در صورت فقدان هر کدام از این عناصر پیری پوست و افتادگی در آن ایجاد میشود . در نتیجه بهترین روش استفاده از پلاژن تراپی با دستگاه پلاژن است که روشی بسیار آسان و بدون عوارض جدی است .هر چند روشهای زیادی برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست وجود دارد به طور مثال یکی از روشهای موثر استفاده از دستگاه آر اف است که نتایج بسیار شگفت انگیزی را دارد .

  • بازسازی و ترمیم پوست
  • شفاف تر کردن پوست
  • کاهش منافذ باز پوست
  • آبرسانی به پوست و حفظ رطوبت پوست
  • کاهش چربی های اضافی انباشته شده زیر پوست
  • کاهش سلولیت و کمک به گردش خون ناحیه درمان
  • بهبود بافت پوست
  • سفت شدن لایه های پوست با استفاده از حرارت و در نهایت رفع چین و چروک
  • کاهش اسکرج مارک ها با بهبود متابولیسم رشد پوست

آیا پلاژن تراپی به پوست آسیب وارد می کند ؟

همانطور که پیشتر گفتیم، استفاده از دستگاه پلاژن برای جوانسازی یک روش کاملا غیر تهاجمی است , لذا کاملا بی خطر است و هیچگونه عوارض جانبی بعد از درمان ندارد . این روش به قدری تاثیر گذاری سریع دارد که در همان جلسه اول شما می توانید نتیجه آن راحس کنید . مراقبت های بعد از انجام پلاژن تراپی با دستگاه مثل اکثر درمانهای جوانسازی، بعد از درمان پلاژن تراپی نیز پوست از قبل حساس تر می شود و نباید در معرض مستقیم آفتاب قرار بگیرد , همچنین سونا و حمام با آب داغ نیز ممنوع است . از کرم های ضد آفتاب مخصوص که پزشک معالج تجویز کرده به صورت مرتب استفاده شود . از کمپرسور سر اجتناب شود چرا که درمان پلاژن تراپی با حرارت است و سرما در کلاژن سازی اثر معکوسی میگذارد . نگران سرخی و التهاب جزئی پوست نشوید کاملا طبیعی است و بعد از ۲ تا ۳ روز کاملا از بین می رود.

دستگاه پلاژن سه هندپیس سه کاره دستگاه پلاژن سه هندپیس یک دستگاه جوانسازی جمع و جور قابل حمل و پرتابل است که برای بهبود متابولیسم پوست سه عملکرد لایه برداری پوست , جوانسازی پوست و سفت کننده را انجام می دهد . اگر می خواهید درمانی بدون تهاجم و تاثیر گذار در کمترین زمان داشته باشید پیشنهاد ما برای شما استفاده از دستگاه پلاژن سه هندپیس سه کاره است . این دستگاه پلاژن یکی از قدرتمند ترین دستگاه های زیبایی برای ترکیب اکسیژن و آبرسانی پوست است به همین دلیل هم نام آن را دستگاه پلاژن اکسیژنو گذاشته اند. برای سه کاره پلاژن اکسیژنو می توانید از وب سایت لوکس تبریز اقدام کنید همچنین می توانید از مشاوران و کارشناسان ما مشاوره بگیرید .

دستگاه پلاژن سه هندپیس سه کاره اکسیژنو با استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا برای جوانسازی محبوبیت بزرگی در سطح دنیا برای خود دست و پا کرده است . این دستگاه بهترین دستگاه برای رفع پیری پوست و کاهش چین و چروک پوست است این دستگاه دارای سه بازو ارگونومیک و حرفه ای است که در ادامه به اختصار توضیح داده می شود . عملکرد دستگاه پلاژن سه هندپیس اکسیژنو این دستگاه پلاژن سه بازو همزمان سه درمان را روی پوست انجام می دهد : لایه برداری ملایم , اکسیژن رسانی به پوست و جوانسازی عمیق پوست .

این دستگاه جوانسازی و سفت کردن را با متدهای جدید انجام می دهد که در نهایت نتیجه شگفت انگیز را به دنبال دارد .این دستگاه به این شیوه عمل می کند که در ابتدا لایه برداری ملایم از پوست انجام می دهد که سطح پوست برای دریافت مواد مغذی مناسب باشد . در مرحله دوم با استفاده از ماده ای به نام کاپسوژن کار پاکسازی پوست انجام میشود . مرحله نهایی دستگاه پلاژن در سطح درمان حباب اکسیژن زیادی به وجود می آورد این حباب ها روی پوست نفوذ می کنند و دستگاه ژلی با کیفیت برای سرد کردن حباب های اکسیژن به کار می برد . جلسات درمان با دستگاه پلاژن سه هندپیس برای درمان و جوانسازی پوست با دستگاه پلاژن هدپیس سه کاره هر جلسه حدودا ۲۰ تا ۳۰ دقیقه لازم است . در زمان درمان هیچ دردی احساس نمی کنید زیرا ژلی که برای سرد کردن حباب های اکسیژن استفاده می شود بسیار با کیفیت است .

دکمه بازگشت به بالا