مجله حوادث

دستگیری منتشر کننده تصاویر خصوصی خانم جوان در اینستاگرام

رئیس پلیس فتوا پایتخت از دستگیری مردی خبر داد که برای یکی از بستگانش در اینستاگرام صفحه جعلی ساخته و عکس های خصوصی خود را منتشر کرده بود.

به گزارش کندوج، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، وی در این خصوص گفت: چندی پیش زن جوانی با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد که فردی ناشناس عکس های شخصی وی را در دنیای مجازی منتشر کرده و این اقدام باعث برهم خوردن آرامش وی و خانواده و همچنین تضییع حیثیت وی شده است. .

وی ادامه داد: این زن جوان همچنین عنوان کرد که مدتی پیش فردی ناشناس با عناوین مختلف در دنیای آنلاین او را مورد آزار و اذیت قرار داده و تهدید کرده بود که تصاویر شخصی خود را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد. این زن گفت که متوجه صحبت های فرد ناشناس نشد تا اینکه متوجه شد تعدادی صفحه جعلی با نام و شماره او در اینستاگرام ایجاد شده و عکس های شخصی او منتشر شده است.

وی گفت: در این راستا پلیس فتا با روش های علمی و فنی عامل جرایم سایبری را شناسایی کرد. کارشناسان پلیس آگاهی با استفاده از تجربیات سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی، متهم را شناسایی و با مشورت دستگاه قضائی، متخلف را که از بستگان شاکی بود در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به . پلیس. پلیس فتا با مدارک دیجیتال. .

به گفته گودرزی، متهم با حضور در پلیس فتای تهران بزرگ از موضوع بی اطلاع بود. اما پس از مواجهه با شاکی به تخلف خود اعتراف کرد. وی گفت: در مورد اختلافی که با شاکی داشت قصاص کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا