مجله فرهنگ

راهکاری برای جذب گردشگر از سنگاپور به ایران

معاون گردشگری کشور در دیدار با سفیر جدید ایران در سنگاپور گفت: با دعوت از نفوذ مسلمانان می توان به قلب جامعه رسید و به راهکارهای موثر در زمینه بازاریابی و تبلیغات گردشگری در سنگاپور دست یافت.

به گزارش کندوج، به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، علی اصغر شالبافیان در دیدار با بهنام بلوریان، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور، اظهار کرد: سطح همکاری و پیشرو در توسعه سایر حوزه ها ارتباط

وی ایجاد پل ارتباطی بین دفاتر مسافرتی و گردشگری دو کشور را یکی از گام های مهم و انقلابی در برقراری ارتباط دانست و افزود: دو کشور با گسترش قوانین تصمیم گیری می توانند ارتباطات را در ابعاد مختلف گسترش دهند.

شالبافیان همچنین به سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور یادآور شد: اگر مردم را با زمینه‌های همکاری مساعد مانند اینفلوئنسرهای مسلمان آشنا کنیم و به کشورمان دعوت کنیم، می‌توانیم وارد جامعه شویم و به راهکارهای بازاریابی و تبلیغات گردشگری موثر دست یابیم. «در این بازار پیدا کنید.

معاون گردشگری تاکید بر ظرفیت آموزشی را یکی دیگر از پیوندهای گردشگری و ایران بین سنگاپور دانست و گفت: وجود ظرفیت های آموزشی تخصصی در قالب وبینارها می تواند علاوه بر تبادل اطلاعات و به روز رسانی دانش گردشگری، منجر به ایجاد دقیق و دقیق شود. و شناخت عمیق دو کشور. دارایی های موجود

بهنام بلوریان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور با تشریح برنامه ریزی های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری کشور آمادگی خود را برای تسهیل ارتباطات بویژه در حوزه گردشگری اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا