کسب و کار ایرانی

زنجیر بدن چیست و از کجا بخریم؟

زنجیر بدن چیست و از کجا بخریم؟

امروزه از پوشاک مختلفی استفاده می شود که یکی از آنها زنجیر بدنه است. این روزها زنجیر بدن به راحتی پیدا می شود. اما بسیار مهم است که سری بدنه مورد نظر دارای محتوای عالی باشد. زنجیر بدن نوعی اکسسوری برای زیبایی اندام و لباس است. این محصول دارای مدل های مختلفی می باشد. در ادامه می خواهیم توضیح کاملی در مورد مدل ها و انواع این محصولات ارائه دهیم. سری Body شامل شکم، کمر، سینه، ران، شانه و غیره است. ساخته شده برای این محصولات باید با زنجیر و اتصالات فولادی ساخته شوند. زیرا هماهنگی بدن بسیار مهم است. با کارمادیو هماره باشید.

زنجیرهای بدن چیست؟

زنجیر بدن انواع مختلفی دارد. این محصولات در مدل های مختلفی ساخته می شوند. سپس انواع زنجیره های بدن را توضیح می دهیم. بهترین ماده برای خرید زنجیر بدنه فولاد است. فولاد ضد حساسیت و رنگ ثابت است. با هر نوع پوستی سازگار است. اگر پوست حساسی دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک زنجیر بدنه فولادی بخرید. این محصول به خوبی توسط بدن شما تحمل می شود و باعث خارش و حساسیت نمی شود. همچنین بسته به مدل زنجیر بدن می توانید آن ها را روی یا زیر لباس بپوشید.

زنجیر بدن چیست و از کجا بخریم؟
زنجیر بدن چیست و از کجا بخریم؟

زنجیره سنی: همانطور که از نام این محصول پیداست برای سن استفاده می شود. این زنجیر را به شکم خود می بندید و ثبات آن در شکم شماست.

زنجیر کمر: این محصول دارای ثبات کمر نیز می باشد. به طوری که قفل محصول را از ناحیه کمر ببندید. ثابت بودن زنجیر کمر بسیار زیبا و جذاب است.

زنجیر شانه: این محصول یکی از محصولات جدید در زمینه زنجیر بدن می باشد. همانطور که از نام این محصول پیداست برای شانه ساخته شده است. زنجیرهای ساخته شده برای این محصول روی شانه قرار می گیرند.

زنجیر ران: این محصول دارای ثبات ران نیز می باشد. مدل های متنوع این محصول را می توانید در سایه گالری به راحتی بر روی شلوار یا لباس زیر تهیه کنید.

زنجیر سینه: این نوع زنجیر نیز کاربرد زیادی دارد. زنجیر سینه روی سینه ثابت است. این محصول روی لباس ها یا زیر لباس هایی با یقه باز پوشیده می شود.

زنجیر بدنه را از کجا بخریم؟

برای خرید زنجیر بدنه باید از یکسری ملاحظات و ویژگی های محصول انتخابی خود آگاه باشید. ابتدا سایز مناسب بدن خود را سفارش دهید. سپس باید به محتویات محصول توجه کنید. بهترین ماده برای زنجیر بدنه فولاد است. این فلز بسیار زیبا است و در رنگ های مختلف موجود است. بله، در برخی موارد که تعداد زنجیر زیاد است بهتر است از زنجیر آلومینیومی استفاده شود. مانند فولاد، زنجیرهای آلومینیومی در برابر رنگ ثابت و ضد حساسیت هستند. تفاوت زنجیر آلومینیومی با فولاد وزن آن است. وزن زنجیر آلومینیومی بسیار کمتر از وزن فولاد است. به همین دلیل است که بهترین استفاده از آن برای زنجیرهای بزرگ است. زیرا سنگین نیست و به بدن آسیب نمی رساند.

یکی از معتبرترین مراجع برای خرید دستبند ضد حساسیت و زنجیر بدنه استیل، گالری سایه می باشد. این فروشگاه تمامی محصولات خود را با بهترین مواد و مواد ضد حساسیت عرضه می کند.

دکمه بازگشت به بالا