مجله بانوان

سرمربی تیم ملی هاکی زنان: سکوی آسیا را می‌خواهیم/ اختلافمان در چمن زیاداست

نیلوفر عبدی می گوید هدف تیم هاکی روی یخ بانوان ایران این است که در آسیا جای پایی داشته باشند و از این نظر اردوی خوبی را پشت سر گذاشته اند.

به گزارش کندوج، تیم هاکی روی یخ بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند و تاکنون چند مرحله را در این اردو پشت سر گذاشته است. اردوی بعدی این تیم از دهم آبان ماه در یزد آغاز می شود.

نیلوفر عبدی درباره روند پیگیری اردوی تیم ملی و وضعیت بازیکنان به کندوج گفت: سه امتیاز اردو را حفظ کرده ایم.افرادی که می توان از آنها در داخل سالن استفاده کرد. . این بازیکنان از نزدیکترین مغازه ها بازرسی می شوند و در صورت لزوم به آنها پیشنهاد می شود. تا فروردین که زمان مسابقه است 8 فروشگاه را پیش بینی کرده ایم. امیدوارم با قدرت شرکت کنیم و روی صحنه برویم.

وی افزود: اگر می خواهیم روی سکو برویم باید در رقابت باشیم. بازی های دوستانه داخلی و خارجی را پیش بینی کرده ایم که بسته به شرایط باید ببینیم چه کسانی به واقعیت تبدیل می شوند.

عبدی به تفاوت تیم هاکی داخل سالن ایران با رقبای خود در آسیا اشاره کرد و گفت: تیم ملی در سال های اخیر دیر به مسابقات اعزام شد و هرگز نتوانستیم روی سکو برویم اما برابر نبودیم. تفاوت ما به خاطر تجربه تیم های مقابل و تعداد غرفه ها و تورنمنت هایی است که آنها در آن شرکت می کنند. اما این تفاوت جبران ناپذیر نیست و با تلاش به پایان خواهیم رساند.

وی در خصوص برگزاری تیم ملی بانوان در چمن نیز گفت: انتخابی این تیم هم بود و برای برگزاری اردوی تیم ملی است. سال 84 آخرین باری بود که در لیگ بانوان اردوهای چمن برگزار شد که من بازیکن بودم. از آن زمان دیگر چمن نداشتیم و امسال قرار است برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند.

عبدی افزود: تفاوت ما بین هاکی روی چمن با رقبایمان به حدی است که باید در این رشته تلاش کنیم. باید استان ها را بسیج کنیم، زیرساخت هایی برای تمرین تیم های استانی داشته باشیم، مسابقات برگزار کنیم و از مربیان بین المللی استفاده کنیم تا اختلاف را به حداقل برسانیم. وقتی کار شروع شود، البته خیلی خوب است و در نهایت به واقعیت تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا