مجله ورزشی

عدم دیدار مجیدی با سعادتمند تعمدی نیست/ منزوی استعفا کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته خبرنگار آنلاین ، در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه “استقلال” که امروز شنبه برگزار شد ، حجت نظری در جمع خبرنگاران حاضر شد. ” “ما در حال تلاش برای حل مشکلات هستیم.” مطمئن باشید که هیئت مدیره و مدیرعامل بهترین تلاش خود را کرده اند. از این پس ، بیشتر تلاش خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال اسپانسر جدیدی دارد یا خیر ، گفت: وی افزود. “شایعات در حال پخش شدن هستند كه آقای خلیلزاده (رئیس هیئت مدیره استقلال) جزئیات را ارائه كرده است.”

عضو شورای “استقلال” از موضع این باشگاه در مورد ادامه استمرار لیگ برتر فوتبال یادآوری کرد. آنچه را که فدراسیون نتیجه می گیرد پیگیری خواهیم کرد. من نمی توانم موضع باشگاه را بگویم. مشخص است که ما به عنوان بخشی از این کشور ، هم موقعیت ستاد کرونا را می پذیریم و هم موقعیت فدراسیون را می پذیریم. نظر شخصی من این است که در شرایط فعلی نباید وضعیت کشور را عادی کنیم. این عادی سازی باعث افزایش عفونت کوراو ویروس و میزان مرگ و میر به مرور زمان شده است.

وی گفت که نظری از اظهارنظر درباره بدهی های اخیر این باشگاه خودداری کرد. “طبق توافقی که در هیئت مدیره حاصل شد ، مقرر شده است که یکی از اعضا بخشی از مذاکرات باشد.”

وی در پاسخ به حضور اسماعیل خلیلزاده در جلسه هیئت مدیره استقلال ، تأکید کرد: آقای خلیلزاده به این کار ادامه خواهد داد. ما با هم هستیم و اگر بمانیم ، با هم هستیم.

یکی از روزنامه نگاران پرسید که چرا کامران مانزوی در جلسه امروز هیئت مدیره غایب است. جواب داد جداسازی در جلسه آخر شرکت داشت و او نتوانست بیاید.

در مورد استعفای “استقلال” کامران منزوی ، عضو هیئت مدیره “استقلال” گفت. “مانزوی مدت ها استعفا داده است ، اما هنوز هیچ تکلیفی انجام نشده است و آنها منتظر نظر مجمع هستند.”

نظری در پایان گفت: هیچ جلسه ای بین سرمربی این باشگاه ، مدیرعامل فرهاد مجیدی ، احمد سعادتمن و عدم دیدار بین دو طرف صورت نگرفته است. “من هیچ اطلاعاتی در مورد آن ندارم.” قطعاً عمدی نیست و حاصل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا