مجله ورزشی

علیپور به رکورد کلانی رسید

گزیده ها:

پرسپولیس در آخرین بازی لیگ برتر انگلیس مقابل سایپا با 3 گل به پیروزی رسید تا فصل را با پیروزی به پایان برساند و مقابل دربی کاپ برود. علی علیپور که به دلیل بازی آینده مقابل استقلال از ابتدا احتمالاً از روی نیمکت بود ، در نیمه دوم وارد زمین شد و در حالی که در زمین بود توانست یک گل به ثمر برساند.

او با این گل توانست گل های خود را در پرسپولیس به 71 نفر برساند و در کنار حسین کلانی ، اسطوره سرخ باشد. البته این را باید در نظر داشت که وقتی کالانی در پرسپولیس بازی می کرد ، رقابت هایی در لیگ ملی با حضور تعداد کمتری از تیم ها برگزار می شد و رقابت در جام حذفی و سوپر جام برگزار نمی شد.

علیپور به یک رکورد عالی دست یافت

علیپور اکنون یک سکته مغزی از رکورد مرحوم صفار ایرانپاک دارد که 74 گل برای این تیم به ثمر رساند.

مهاجم سرخ مازندرانی نیز اولین بازیکن تاریخ این تیم در لیگ برتر انگلیس است ، اما گلهای وی در سه فصل پیاپی دو برابر شده است. وی موفق شد فصل را در لیگ برتر انگلیس با 12 گل به پایان برساند تا بازی هجومی خود را در تاریخ لیگ برتر انگلیس به 59 افزایش دهد (3 گل برای راه آهن و 56 گل برای پرسپولیس).

البته نباید فراموش کرد که وی در این فصل مدت طولانی پنالتی تیم را از دست نداد و اگر این اولین مجازات زن تیم بود ، به جای بیماری دیابت ، بالاترین گلزن لیگ برتر انگلیس محسوب می شد. بعد از پنالتی (چیپ) که در آخرین دقیقه بازی مقابل مشایینزایی از دست داد ، مدتی پنالتی به دست نیاورد و مهدی ترابی این کار را انجام داد تا اینکه در این بازی موفق شد پنالتی را در بازی مقابل علیپور نساجی به ثمر برساند و آن را به گل تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا