مجله عمومی

فوتی های کرونایی در چهارمحال و بختیاری به ۱۸۳۶ نفر رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، ارسلان .الدی فر گفت: شب گذشته 84 نفر با علائم بالینی مشکوک شدند بیماری عروق کرونا قلب وی با اشاره به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای شیوع بیماری عروق کرونا قلب تاکنون بیش از 288 هزار و 984 مورد بیماری عروق کرونا در استان گزارش شده است.

وی گفت: در حال حاضر 15 بیمار با بیماری های سخت در بخش های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از زمان شروع بیماری عروق کرونا قلب تاکنون بیش از 97 هزار و 6 نفر در استان چهارمحال و بختیاری به این بیماری مبتلا شده اند.

.الدی فر تعداد بیماران بستری شده در یکی از بیمارستان های منطقه را 80 نفر اعلام کرد و افزود: در 24 ساعت گذشته در مجموع دو بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب در این منطقه فوت کردند. عکس ها ناشی از عفونت 1836 نفر در چهارمحال و بختیاری به بیماری عروق کرونا قلب مبتلا شده اند.

وی گفت: دیشب 44 بیمار بودند بیماری عروق کرونا قلب در چهارمحال و بختیاری نیز 18 نفر از این بیماران بستری و در مراکز درمانی این منطقه تحت مداوا قرار گرفته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: درحال حاضر تنها شهر “کوهرنگ” در استان .رد شهرهای «بن»، «اردل»، «سامان»، «فارسان»، «کیار» به رنگ نارنجی و شهرهای «شهرکرد»، «بروجن»، «لردگان» و «لردگان» هستند.خانیرزاآنها به رنگ قرمز مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا