مجله ورزشی

مثلت مدافعان پرسپولیس تکمیل شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری کندوج؛ در روزها و ماه های آینده پرسپولیس شرایط بسیار ویژه ای برای ادامه موفقیت خود خواهد داشت که پس از یک دوره افول از سال های گذشته از سر گرفته شده است.

طرف اول سرمربی

یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس و مدافع سابق سرخ پوشان برای سرخ پوشان نیمکت نشین شد که کار سختی در این تیم داشت اما مدافع فروتن پرسپولیس در بازگشت به پرسپولیس بالغتر از گذشته بود. وی به عنوان سرمربی سرخ پوشان نتوانست دو تصمیم بگیرد ، به طور کلی با مدیریت خود و استفاده از تجربیات قبلی خود توانست پرسپولیس را با قهرمانی در لیگ دسته 19 به آسیا ببرد ، جایی که بسیار سخت مسابقه داد و امیدوار بود در آسیا به پیروزی برسد و قهرمانی را تکرار کند. . آماده برگزاری یک فصل جدید در لیگ بیستم باشید.

یحیی که در آستانه کسب عنوان مهمی مانند لیگ قهرمانان آسیا است ، به خوبی می داند این عنوان چقدر می تواند برای او و پرسپولیس مهم و ارزشمند باشد.

15838395109589

سمت دوم برای یک کاپیتان پیشین کاری دشوار است

طرف دیگر خط دفاعی این روزهای پرسپولیس که بدون شک می تواند در ایجاد جو موفقیت برای سرخ ها نقش مهمی داشته باشد ، افشین پیروانی است. بازیکن سابق پرسپولیس شماره. 5 ، كه در دوران بازي خود نيز نقش مديريتي خوبي در زمين داشت ، مدتي است كه در مديريت حاشيه ها و مشكلات نقش خاصي دارد. پیروانی تاکنون توانسته است به خوبی از عهده این مسئولیت برآید و در فصل آینده پروژه ویژه ای را پیش رو خواهد دید و امیدوار است که بتواند این کار را به خوبی در پرسپولیس انجام دهد.

طرف سوم ، از مدافع چپ فرار کنید!

اکنون با حضور ابراهیم شکوری به عنوان مدیرعامل جدید و جوان پرسپولیس ، مثلث مدافعان سرخ در تیم مدیریتی تیم به پایان رسیده است. شکوری که تجربه مدیریت فوتبال خود را در اتحادیه فوتبال و به عنوان مدیر اجرایی فعلی انجمن آغاز کرد ، اکنون با حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس فصل جدیدی را در مدیریت فوتبال تجربه می کند. انتخاب وی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می تواند جنسیت مدافعان پرسپولیس را در مدیریت و در حضور مدیریت جدید این باشگاه كامل كند و پرسپولیس را به سمتی سوق دهد كه تیم بتواند با كمترین دشواری و نگرانی روی مسائل فنی تمرکز كند. 3

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا