کسب و کار ایرانیمجله عمومی

معرفی بهترین لپ تاپ های Zenbook ایسوس در بازار ایران

کدام مدل لپ تاپ ایسوس بهترین است؟ انتخاب بین لپ تاپ های این شرکت کار ساده ای نیست. زیرا تعداد قابل توجهی لپ تاپ را در مدل ها و قیمت های مختلف ارائه و نمایش می دهند. به همین دلیل است که در این مقاله بهترین برندهای ایسوس را جمع آوری کرده ایم تا به شما در انتخاب لپ تاپ بعدی که می خواهید بخرید کمک کنیم.

این را هم بدانید که ایسوس یکی از تامین کنندگانی است که محصولات خوبی را در کارنامه خود دارد و محصولاتش در ایران طرفداران زیادی دارد. این شرکت همچنین یکی از معتبرترین برندهای لپ تاپ در جهان است. در میان بهترین لپ تاپ های ایسوس می توانید انواع لپ تاپ از پردازنده های قدرتمند گرفته تا گرافیک بالا و از لپ تاپ های معمولی تا لپ تاپ های گیمینگ را بیابید.

اینکه کدام لپ تاپ ایسوس بهتر است به نیاز شما بستگی دارد. زیرا ایسوس لپ تاپ های متنوعی را ارائه می دهد. در مقاله زیر می توانید لیستی از بهترین لپ تاپ های ایسوس را با مشخصات و قیمت هر کدام مشاهده کنید تا انتخاب مناسب ترین لپ تاپ را آسان کنید. بیایید ببینیم تفاوت بین مدل های مختلف لپ تاپ های برند ایسوس چیست؟

معنی حروف و اعداد در مدل های مختلف بهترین لپ تاپ ایسوس چیست؟

قبل از معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس باید نحوه نام گذاری مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس را توضیح دهیم.

نام مدل اکثر لپ تاپ های ایسوس ترکیبی از حروف و اعداد است که ممکن است کمی گیج کننده باشد. اما این اعداد و حروف به صورت تصادفی استفاده نمی شوند، هر کدام معنای خاصی دارند. به عنوان مثال، سری Q ایسوس لپ تاپ های 2 در 1 هستند. در حالی که سری UX لپ تاپ های Zenbook هستند، مدل های C به عنوان کروم بوک های این شرکت در نظر گرفته می شوند. همچنین سری ROG با حروف GX، GL و G از سری بازی های ایسوس است.

بهترین لپ‌تاپ‌های سری N ایسوس از دیگر مدل‌های تولید شده توسط این شرکت در گذشته بودند که تولیدشان متوقف شد. ایسوس سری N را با سری های K، X، E، Q، B، V و F جایگزین کرده است که مدل های مقرون به صرفه ای هستند. این سری ها بیشتر در دسته کتاب های vivobook قرار می گیرند.

همچنین عدد معمولا اندازه صفحه نمایش را نشان می دهد. به عنوان مثال عدد 3 نشان می دهد که یک لپ تاپ 13 یا 12.5 اینچی است و اعداد مشابه 4 و 5 برای لپ تاپ هایی با صفحه نمایش 14 و 15 اینچی استفاده می شود.

سری Zenbook یکی از بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس می باشد که اکثر مدل های آن از محصولات رده بالا با طرح ها و رنگ های زیبا هستند. همچنین این سری بهترین پردازنده و صفحه نمایش ایسوس را دارد، بنابراین; بهترین لپ‌تاپ‌های Zenbook ایسوس معمولا رقابت سختی برای سری‌های Apple MacBook Pro و Dell XPS و دیگر لپ‌تاپ‌های سطح بالا در بازار هستند. بنابراین لیست بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس بدون لپ تاپ های این سری کامل نمی شود.

1. ایسوس Zenbook 14X OLED (UX3404)

Iphrosesa: I-Core i9-13900H I-Core i7-13700H | I-Core i5-13500H

پردازنده گرافیکی: Geforce RTX 3050 Intel Iris Xe

حافظه: 1 ترابایت M.2 NVMe

رم: 16 گیگابایت LPDDR5 قابل ارتقا تا 32 گیگابایت

صفحه نمایش: 14.5 اینچی 2.8K با نرخ تازه سازی 120 هرتز

قیمت: یا 1299 دلار

نقاط قوت: عملکرد قوی، صفحه نمایش روشن و واضح، پاسخ سریع

نقاط ضعف: –

یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های ایسوس که وارد بازار شده، ایسوس ZenBook 14X است. باید گفت که انتخاب صفحه نمایش قدیمی و پردازنده قدرتمند نسل دوازدهم اینتل برای این لپ تاپ واقعا هوشمندانه بوده است. علاوه بر این، کیفیت طراحی نوت بوک برای این نوت بوک جدید از سری نوت بوک ZenBook در نظر گرفته شده و بهبود یافته است. از این رو این لپ تاپ به عنوان یکی از قوی ترین رقبا برای لپ تاپ هایی مانند Dell XPS 13 محسوب می شود.

همچنین وزن این لپ تاپ حدود 1.3 کیلوگرم است که واقعا سبک است. نمایشگر می تواند 180 درجه بچرخد و حسگر اثر انگشت سریع نیز وجود دارد. اگر به دنبال یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های ایسوس هستید که بهترین باشد، این لپ‌تاپ ارزشش را دارد.

2. ایسوس زنبوک 14 اولد UX3402

Purosesa: Intel Core i5-1240P Kern i7-1260P

پردازنده گرافیکی: Intel Iris Xe

حافظه: 1 ترابایت SSD

رم: حداکثر 32 گیگابایت LDDR5

صفحه نمایش: 14 اینچ با وضوح 2.8K

قیمت: از 70 میلیون تومان

مزایا: طراحی زیبا، وزن سبک، 13 ساعت شارژ، صفحه کلید عالی

نقاط ضعف: بدون جک هدفون

از نظر بسیاری بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس در سری Zenbook نوت بوک های این سری هستند. محصولاتی با طراحی شیک، وزن سبک و فرآیندهای قدرتمند. ایسوس سری جدید ZenBook خود را با پردازنده های نسل دوازدهم اینتل با رم DDR5 و حافظه نسل چهارم PCIe به روز کرده است. با این حال، برخلاف انتظارات، مدل AMD از Ryzen 6800U یا 6600U استفاده نمی کند و در عوض از سری به روز شده Ryzen 5000 Barcelo استفاده می کند. بنابراین آنها همچنان با رم DDR4 و حافظه نسل 3 عرضه می شوند و در مقایسه با مدل های اینتل ارزش خرید زیادی ندارند.

ایسوس در این مدل طراحی پشت صفحه نمایش را نیز تغییر داد و دیگر دایره ای دور لوگوی ایسوس نیست و حالا این سری طراحی مدرن جدیدی دارد.

3. ایسوس زنبوک Pro Duo 14 مدل 2022

پردازنده: Intel Core i7-12700H Core i5-12500H | Core i9-12900H

پردازنده گرافیکی: RTX 3050 Ti Intel Iris Xe

حافظه: 2 ترابایت SSD

رم: تا 32 گیگابایت DDR5

صفحه نمایش: 14.5 اینچ، وضوح 2.8K

قیمت: از 110 میلیون تومان

نقاط قوت: صفحه نمایش لمسی دوگانه، عملکرد سریع، بلندگو با کیفیت بالا، ابزار نوشتن

نقاط ضعف: شارژ ضعیف

Zenbook Pro Duo در کنار سایر لپ تاپ های نوآورانه ایسوس، دلیل اصلی شناخته شدن این برند به عنوان برند پیشرو در طراحی و ساخت لپ تاپ در جهان است. Zenbook Pro Duo یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس است که نه یک بلکه دو صفحه نمایش دارد. صفحه نمایش اصلی دارای قطر 14.5 اینچ و وضوح 2.8 کیلوبایت است و صفحه دوم پنل اولد است و در کنار صفحه نمایش اصلی این لپ تاپ بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند با دو صفحه نمایش کارهای مختلف انجام دهند. همزمان.

عملکرد گیمینگ این لپ تاپ نیز ستودنی است و به این ترتیب Zenbook Pro Duo بهترین مدل لپ تاپ ایسوس برای کاربرانی است که می خواهند برنامه های سنگین اجرا کنند و وجود دو صفحه نمایش کمک بزرگی به آنها و علاقه مندان خواهد کرد. انجام بازی بعد از اتمام کار از مورد علاقه خود لذت ببرید.

4. ایسوس Zenbook S 13 اولد

isise: AMD Ryzen 5 6600U | AMD Ryzen 7 6800U

پردازنده گرافیکی: AMD Radeon Graphics

Coff: 1 ترابایت SSD

رم: 16 گیگابایت DDR5

صفحه نمایش: 13.3 اینچی قدیمی با وضوح 2.8K

قیمت: از 1299 دلار

نقاط قوت: عملکرد سریع و قدرتمند، بدنه سبک و نازک، صفحه نمایش قدیمی، صفحه کلید راحت، قیمت مناسب

معایب: شارژ معمولی

سری جدید 13 اینچی ایسوس Zenbook S از هر نظر یک لپ تاپ مدرن است. ایسوس این مدل را با پردازنده های سری Ryzen 6000 جفت کرده است و از همه بهتر توانسته قیمت آن را 1300 دلار نگه دارد. به همین دلیل این لپ تاپ از نظر ارزش خرید یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس در سال 2022 است.

با توجه به بدنه نازک و وزن سبک، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، عملکرد سریع و روان با بهترین صفحه کلید و تاچ پد و صفحه نمایش منحصر به فرد OLED است. Zenbook S13 2022 هیچ نقطه ضعف خاصی ندارد. ممکن است از بدنه کمی منعطف و همچنین شارژ استاندارد و عدم پشتیبانی از Thunderbolt 4 انتقاد کنید. اینها تنها 3 موردی هستند که می توانیم با این محصول دریافت کنیم.

جمع بندی

اگر تصمیم به خرید لپ تاپ ایسوس مدل های zenbook را گرفتید، ما به شما فروشگاه ebuy را پیشنهاد میکنیم.

دکمه بازگشت به بالا