مجله علمی و سلامت

نحوه بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش شفاف ، مسعود رضایی ، معاون رئیس جمهور در دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به تصمیم در دفتر دانشگاه کرونا در خصوص پذیرش دانشجو ، اظهار داشت: با توجه به وضعیت فعلی ، خوابگاه های دانشجویی آماده پذیرش همه دانشجویان نیستند؛ پس از تصمیم هیئت دانشگاه ، ریاست رؤسای دانشجویی را به حداقل و مطابق با مقررات بهداشتی وزارت بهداشت تعیین کرد.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه با بیان اینکه اولین قدم تأمین شرایط مسکن برای تعداد محدودی از دانشجویان دکترا در این خانه ها است ، افزود: اینها حداکثر از 17 ژوئن تا 5 ژوئیه به اتمام می رسد.

وی تأکید کرد: به منظور پیگیری دانشجویان دکتری که در مراحل پایانی تکمیل پایان نامه دکتری خود هستند و حداکثر یک ماه برای ورود به دانشگاه نیاز دارند ، به آنها اقامت محدودی اختصاص می یابد.

رضایی گفت: با تکمیل برگه ارزیابی خود سلامت و مطابق الگوریتم اعلام شده از سوی موسسه بهداشت دانشگاه ، روند تحویل دانشجویان به خوابگاههای دانشجویی مشخص می شود. و به سکونت برگردید.

وی ضمن اعلام حمایت از دانشجویان ، بر سلامت و مراقبت شخصی آنها تأکید کرد و در عین حال بر سلامت دانشجویان در دوره های واحدهای عملی و فعالیت های تحقیقاتی در کمیته امنیت دانشکده نظارت داشت.

در پایان رضایی اظهار داشت: پس از گذراندن دوره های عملی و پژوهشی برای دانشجویان دکتری ، این جانشین شرایط را دوباره ارزیابی می کند و وضعیت مسکن دانشجویان کارشناسی ارشد در خوابگاه های دانشجویی را برای شرکت در ساعات عملی و انجام فعالیت های تحقیقاتی اعلام می کند.

پیام نهایی /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا