مجله فرهنگ

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تولیدکننده امنیت است

کندوج/ خوزستان رئیس قرارگاه راهیان نور گفت: جنگ برخی کشورها زینتی است اما نیروهای جمهوری اسلامی تولید کننده امنیت، اخلاق، دین و قضاوت حرفه ای هستند.

سردار سرلشکر حسن سیفی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی «آب تیمور» که امروز (26 اسفندماه) برگزار شد، گفت: سعی داریم با برگزاری این نمایشگاه و سایر فرهنگی گذشته را برای مخاطبان تشریح کنیم. فنون هنری و علمی «نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و پدافندی ارتش جمهوری اسلامی با حضور در مقرهای مختلف نظامی، تمام توان خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش کندوج، وی افزود: ارتش در این نمایشگاه و سه بنای تاریخی زید، رمضان و دهلاویه به صورت شبانه روزی میزبان هزاران بازدیدکننده است، به طوری که در روزهای اخیر بیش از 500 هزار نفر از این محل و میزبان ایستگاه میشداغ بازدید کرده اند. هر شب 500 تا 1000 بازدیدکننده که در این مرحله علاوه بر عملیات نظامی، یکی از 418 عملیاتی را که در این سال ها انجام شده را نشان می دهند.

فرمانده ارتش سبک گفت: این کار در 31 استان ادامه دارد و تلاش می کنیم توان دریایی، دفاعی، هوایی و زمینی ارتش جمهوری اسلامی و اقتدار جهان اسلام را در استان های مختلف به نمایش بگذاریم.

سیفی گفت: ارتش جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی مفتخر است که آماده مبارزه با هر تهدیدی است تا سه محور شایستگی، توانمندی و توانمندی را به جهانیان نشان دهد. “

وی افزود: ارتش یک نیروی مسلح صلح طلب است که در بحران های مختلف از جمله سیل و زلزله فعالیت می کند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، پاسدار در ایستگاه آب تیمور مستقر شد و کل ارتش از آن عبور کردند.

زئوس گفت: با توجه به بیانات حضرت آقا در مورد تبیینات جهادی و تأکیدات انقلاب امام در طول چهار دهه، عملکرد نظامیان در این مدت را با چهار سؤال نشان دادیم که چه کردیم؟ چه باید می کردیم که نکردیم؟ در حال حاضر چه کار می کنیم و همچنین قرار است چه کار کنیم؟ پاسخ دادن.

وی افزود: تلاش کردیم در سه حوزه توانمندی ها، توانمندی ها و توانمندی های ارتش را به نمایش بگذاریم و بگوییم ارتش در چهار دهه گذشته و آینده چگونه از افراد، تجهیزات و امکانات استفاده خواهد کرد؟

فرمانده ارتش با اشاره به تفاوت نیروهای جمهوری اسلامی با نیروهای دیگر کشورها گفت: ارتش برخی کشورها زیباست اما ارتش جمهوری اسلامی تولید کننده امنیت، اخلاق، دین است. و احکام، بنابراین تلاش ما بر این است که با سه محور علم، فناوری و هنر، حکمرانی و حکمرانی جدید را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: ممکن است از نظر امکانات و ابزار از برخی کشورها عقب باشیم اما در نهایت باید از ابزار و فرصت ها توسط مردم استفاده شود. نیروهای جمهوری اسلامی هدف قرار می گیرند، بنابراین افرادی با سبک حنظله و افرادی مانند سردار سلیمانی و صیاد شیرازی را در میدان داریم.

فرمانده قرارگاه راهیان نور گفت: در این نمایشگاه جهاد تابعین به معنای واقعی در این نمایشگاه معرفی شده و تفاوت اهالی میدان با سربازان را در تزئینات و امور تبلیغی نشان داده است. نیروهای مورد نظر.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا