مجله بانوان

واکنش گلاره ناظمی به مخالفت با حضور بازیکنان در تیم ملی زنان: نگاه سازمان لیگ قهری نیست

رئیس رقابت های فوتبال بانوان می گوید که موضوع مخالفت باشگاه ها با حضور بازیکنانشان در اردوهای تیم ملی در جلسات فوری مطرح می شود، اما به نظر نمی رسد ساختار لیگ اجباری باشد زیرا باشگاه ها هدف گذاری نکرده اند. برای آسیب رساندن به تیم ملی تیم و همیشه قبلا ارتباط برقرار کرده اند.

به گزارش کندوج، اردوی تیم ملی بانوان قرار بود از 29 آبان تا 4 آذر در مرکز فوتبال برگزار شود و مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی از 30 بازیکن شامل سه باشگاه سپاهان اصفهان، شهرداری سیرجان و خاتون به این اردو دعوت کرد. بم حضور داشتند. آنها در تیم ملی علیه خودشان بودند.

8 بازیکن از تیم سپاهان اصفهان، 7 بازیکن از خاتون بم و 6 بازیکن از شهرداری سیرجان به اردوی ملی دعوت شدند که این 21 بازیکن به اردوی تیم ملی نیامدند.

گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال بانوان در این خصوص به کندوج گفت: برای رفع همه این مسائل و مشکلاتی که در این اردو به وجود آمده جلسه تشکیل شده است.تیم ملی و باشگاه ها همین مسیر را طی می کنند. ، باشگاه ها بخشی از بدنه فوتبال هستند و هدف آنها در نهایت ملی است و تیم ملی از این باشگاه ها برای هدف خود استفاده می کند. در واقع این دو چرخ دنده اگر با هم کار کنند به هدف مشترک خود می رسیم.

وی افزود: این سه باشگاه نگران برگزاری بازی های مهم در چند روز آینده بودند. از طرفی تیم ملی هم بازی های مهمی در پیش دارد. امیدوارم در آن جلسه همه این مسائل حل شود و ارتباطات بیشتری داشته باشیم.

ناظمی ادامه داد: این تعامل از قبل وجود داشته و در این مورد خاص جلسه ای فوری تشکیل داده ایم تا حرفه ای بودن باشگاه ها و تیم ملی را بشنویم. مغازه های زیادی قبلا برگزار شده و همه با هم بوده ایم و ارتباط برقرار کرده ایم. این مشکل حل می شود و مشکلی نخواهیم داشت.

سرپرست مسابقات فوتبال بانوان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نگاه سازمان لیگ به این موضوع قانع کننده نیست، گفت: این تعامل تاکنون بوده است، زیرا همه ما در یک کشتی و مسیر هستیم و هدف مشترکی داریم. در بخش زنان هرگز ندیدیم کسی بخواهد دردسر ایجاد کند. اگر کسی بخواهد مشکلی ایجاد کند و نظم مسابقات و اردوها را به هم بزند، ماجرا متفاوت است، اما باشگاه ها چنین هدفی ندارند و فقط به دلیل شکنندگی مسابقات این هفته نامه را نوشته اند که نیاز به اجبار دارد. دیدن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا