کسب و کار ایرانیمجله اجتماعیمجله علمی و سلامت

چرا لیزر بیکینی درد دارد؟

امروزه زنان بیش از گذشته به فکر زیبایی خود هستند و یافتن راهی برای از بین بردن موهای زائد بیکینی برای بسیاری از آنها به دغدغه تبدیل شده است. در واقع با لیزر بیکینی خود می توانند موهای زائد بیکینی را کاملا از بین ببرند و سراغ روش های موقتی مانند اپیلاسیون و اصلاح نروند آیا لیزر بیکینی مضر است؟ بسیاری از زنانی که مایل به لیزر بیکینی هستند ممکن است از درد بترسند، اما از آنجایی که دستگاه لیزر بیکینی از تابش و نور برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند، بیشترین دردی که ممکن است تجربه کنند این است که ببینند گرمای نور چگونه می تواند این کار را انجام دهد. با کمک بی حسی موضعی، او آن را احساس نکرد و بسیاری از زنان به دلیل از بین بردن دائمی موهای زائد تمایل به انجام این کار دارند. در واقع علاوه بر از بین بردن موهای زائد، زیبایی دائمی به دور از موهای زائد برای بدن شما ایجاد می شود.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی عبارتند از:

عوامل متعددی در افزایش و کاهش درد در حین لیزر درمانی موثر هستند.

حساسیت و نازکی پوست.

جنسیت: چون پوست زنان لطیف تر از مردان است

سطح کیفیت دستگاه لیزر که در هنگام استفاده از بهترین دستگاه هیچ دردی احساس نخواهید کرد

زمان لیزر بیکینی:

اگر به طور کلی در مورد مدت زمان لیزر بیکینی صحبت کنیم، هر درمان لیزر بیکینی حدود 8 دقیقه است و اگر زمان آماده سازی لیزر را نیز در نظر بگیریم، 10 دقیقه بیشتر نیست و یکی از مزیت های آن است. این است که نتیجه از قبل بعد از اولین درمان قابل مشاهده است.ممکن است بسیاری از افراد در مورد پیدایش لکه های پوستی لیزری در ناحیه بیکینی سوال داشته باشند، اما در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر این عمل طبق طبق انجام شود. مقررات بهداشتی و پزشکی، نه تنها لکه های پوستی ظاهر می شوند، بلکه ظاهر می شوند

نتیجه لیزر موهای زائد بیکینی:

بعد از لیزر درمانی در کلینیک لیزر مو غرب تهران، لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید تا نتایج ظاهر شود، اما بعد از دو هفته نتایج را به وضوح خواهید دید و این به معنای انجام کار نیست. موهای بیکینی را بدون درد ببینید و ریشه موها را ضعیف کنید، برای از بین بردن کامل موهای زائد باید 4 بار لیزر کنید، سپس 80 درصد موهایتان را از دست می دهید، نمی خواهید و فقط کوچک. موهای زیادی. البته بسته به میزان چگالی و نوع تجهیزات لیزر و میزان تابش آن ممکن است تا 7 سیکل ادامه یابد.

قبل از لیزر بیکینی چه کنیم؟

اگر می خواهید برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید و نتایج خوبی کسب کنید، باید قبل از لیزر درمانی اقدامات احتیاطی را انجام دهید، از اپیلاسیون و رشد مو به مدت 1 ماه قبل از لیزر پرهیز کنید. موها با تیغ تراشیده می‌شوند و ریشه‌های موهای ناخواسته حفظ می‌شوند، زیرا تشعشعات ساطع شده به ریشه‌های مو برخورد کرده و آن‌ها را برای همیشه از بین می‌برد.

قبل از لیزر دوش بگیرید

آفتاب نگیرید و در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید

لباس راحت بپوشید

استرس نداشته باش

نکات بعد از لیزر بیکینی:

از کیسه یخ استفاده کنید

از تماس با آب و ناحیه لیزر خودداری کنید

ولش کن

در معرض نور خورشید قرار نگیرید

پماد را در زمان مقرر و به درستی استفاده کنید

آیا لیزر بیکینی باعث ناباروری می شود؟

شاید این سوال بسیاری از مشتریان باشد که آیا لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی می تواند باعث ناباروری یا حتی سرطان شود. حال توضیحاتی از برترین پزشک در این باره ارائه می کنیم تا خیال شما از هر لحاظ آسوده باشد و شبهات از نظر علمی و نیز باورهای رایج برطرف شود. ببینید، توجه داشته باشید که لیزر بیکینی ماهیت نوری دارد و اشعه هایی که ساطع می کند شتاب نمی گیرد و فقط روی سطح نازک پوست تاثیر می گذارد، بنابراین اگر باردار هستید لیزر را به بعد از زایمان موکول کنید و اگر باردار نیستید هیچ دلیل و چیزی برای ترس وجود ندارد و می توانید از شر موهای زائد خلاص شوید، در حالی که تاکنون گزارش منفی وجود نداشته است. یک پزشک متخصص در نیویورک مطالعه کاملی در این زمینه انجام داد و به این نتیجه رسید که لیزر مورد استفاده کمتر از 1 میلی متر از پوست نفوذ می کند و بنابراین در صورت امکان نمی تواند به تخمدان ها برسد. بر روی باروری تاثیری ندارد لیزر روی رنگدانه ها تاثیر می گذارد و تاثیری بر ناباروری ندارد.

بهترین زمان برای لیزر موهای زائد:

برخی از افراد معتقدند که تابستان بدترین زمان برای لیزر است زیرا گرما می تواند باعث تعریق و سوزش در محل لیزر شود. اما هیچ دلیل علمی وجود ندارد و بسیاری از پزشکان آن را دلیلی احمقانه می دانند و به گفته خود هر زمان که بدن شرایط لازم را داشته باشد (از تعریق و سوزش رنج نمی برد) بهترین زمان برای لیزر است.

دکمه بازگشت به بالا