کسب و کار ایرانیمجله بانوان

آیا هایفوتراپی موثر است؟

هایفوتراپی یکی از بهترین جایگزین ها برای جراحی زیبایی است. به خصوص از صورت این روش درمانی نتایج شگفت انگیزی می دهد. همچنین می توان از آن برای بازیابی قسمت های مختلف استفاده کرد. بدن از لیفت صورت گرفته تا اصلاح بازو و ران. به دلیل قابلیت اطمینان بالا، هایفو می تواند برای رفع چین و چروک در نواحی حساس مانند پلک ها و اطراف لب ها استفاده شود.

به لطف تاثیر امواج این دستگاه بر روی قسمت عمقی پوست به نام SMAS، نتایج شگفت انگیزی پس از هایفوتراپی به دست می آید. در مقایسه با لیزر درمانی یا روش های RF، تنها امواج هایفوتراپی می توانند در این سطح به پوست نفوذ کرده و تولید کلاژن در لایه SMAS را به صورت کاملا ایمن و غیر مخرب بافت اطراف تحریک کنند. لایه SMAS ناحیه خاصی از پوست است که با جراحی لیفت و جوانسازی صورت درمان می شود. به همین دلیل، بدون هزینه های زیاد و عوارض زیاد جراحی، هایفوتراپی می تواند پوست شما را جوان تر، محکم تر و روشن تر نشان دهد.

شما هزینه هایفوتراپی را پرداخت می کنید

هزینه هیپوتراپی بسیار کمتر از لیفت صورت است. قیمت دقیق درمان بستگی به وضعیت پوست و تعداد جلسات درمانی دارد اما به طور متوسط ​​حدود 5 تا 7 میلیون تومان است. از طرفی هزینه جراحی لیفتینگ از 5 میلیون تومان شروع می شود و تا 30 میلیون تومان هم می رسد. البته جراحی هزینه های دیگری نیز دارد. مانند ویزیت های بعد از جراحی، داروها و هر مراقبت خاصی که ممکن است نیاز داشته باشید.

عوارض هیپوتراپی

به طور کلی هایفوتراپی در تهران روشی بسیار ایمن با عوارض کم در نظر گرفته می شود. با این حال، باید به خاطر داشت که تمام روش های درمانی، اعم از تهاجمی و غیر تهاجمی، دارای عوارض جانبی احتمالی هستند. هایفوتراپی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، با این روش درمانی، احتمال عوارض جانبی جدی بسیار کم است و عوارض جانبی رایج معمولاً بسیار خفیف و موقتی هستند.

عوارض بعد از هایفوتراپی عبارتند از:

درد: ممکن است در طول درمان احساس سوزن سوزن شدن خفیفی داشته باشید. این درد بسیار خفیف معمولاً پس از پایان درمان از بین می رود.

قرمزی: قرمزی پوست شایع ترین مشکل بعد از هایفوتراپی است. این مشکل به دلیل پاسخ طبیعی بدن به آسیب ایجاد می شود و معمولا خیلی سریع از بین می رود. قرمزی معمولا در عرض چند ساعت و به ندرت پس از یک یا دو روز برطرف می شود.

ادم: این عارضه بعد از آب درمانی نادر است و در واقع یکی از نادرترین عوارض آب درمانی است. تورم، مانند قرمزی، موقتی و خفیف است.

بی حسی: به دلیل قدرت نفوذ بالای امواج هایفو، ممکن است ناحیه کوچکی از پوست بعد از عمل بی حس شود. این مشکل نادر موقتی است و در عرض دو هفته برطرف می شود.

پوست تیره: هیپرپیگمانتاسیون یا تیره شدن پوست یکی از عوارض نادر هیپوتراپی است که علت آن هنوز ناشناخته است. برای جلوگیری از این عارضه، قبل از شروع درمان از “پچ تست” شما استفاده می کنیم. در این آزمایش، تکه ای از پوست برای اندازه گیری پاسخ بدن به هیپوتراپی گرفته می شود.

معایب هایفوتراپی: حتی اگر کاندیدای مناسبی برای این روش باشید، باز هم احتمال کمی وجود دارد که هایفوتراپی تاثیر زیادی روی پوست شما نداشته باشد. متاسفانه گاهی اوقات اثرات کلاژن سازی در لایه های عمیق تر در لایه های سطحی پوست قابل مشاهده نیست.

دکمه بازگشت به بالا