کسب و کار ایرانیمجله عمومی

آیا ورق استیل طلایی مات خوب است؟

ورق استیل طلای مات: خرید ورق استیل طلا برای استفاده در طراحی های دکوراسیون داخلی و خارجی رایج است. به همین دلیل به این محصول ورق استیل تزئینی نیز می گویند. البته این محصول تنها برای نما و زیبایی سازه ها کاربرد ندارد. همچنین می توان از آن برای ساخت انواع لوازم خانگی و محصولات سایر صنایع استفاده کرد.

قیمت فولاد طلا نسبت به سایر انواع این ورق کمی بالاتر است و این به دلیل زیبایی است که این ورق به محصول نهایی می دهد. در حال حاضر خرید این محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی سامان تجارت امکان پذیر است.

ورق طلا استیل مات

هر نوع ورق فولادی خواص منحصر به فردی دارد. این ملحفه ها چه مات و چه براق ظاهری شیک و زیبا دارند. از طرفی می توانید مطمئن باشید که این ظاهر زیبا سالیان سال ماندگار خواهد بود. از آنجایی که صفحات فولادی مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند، به راحتی پوسیده یا مستهلک نمی شوند. این سطح از مقاومت به دلیل عناصر مهمی مانند کروم و نیکل در ترکیب ورق فولادی است.

طبقه بندی ورق های فلزی

به طور کلی این ورق ها به دو دسته تقسیم می شوند. ورق فولادی بگیرید و ورق فولادی نگیرید. این طبقه بندی با توجه به توانایی ورق فولادی در جذب آهنربا صورت می گیرد و از این رو می توان کاربردهای متفاوتی را برای هر یک از این انواع متصور شد. ورق های استیل از نظر کاربرد در دو دسته صنعتی و تزئینی قرار می گیرند و ورق های استنلس استیل طلای مات در دسته ورق های استیل دکوراتیو قرار می گیرند.

فلز طلا 01

انواع ورق استیل طلایی

ورق های استیل دکوراتیو در رنگ های متنوع موجود می باشد. مانند صفحه استیل صورتی که ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارد. ورق های استیل طلایی رنگ در دسته پانل های دکوراتیو انواع مختلفی دارند: ورق استیل طلایی استیل خانی

نشان طلایی پالارا ایرین

این پانل ها عمداً ظاهری خراشیده دارند. انعکاس نور کم یکی از ویژگی های این پنل است که کاربردهای زیادی در بسیاری از صنایع مختلف به ویژه طراحی دکوراتیو دارد.

دستبند استیل طلا طرح دار

طرح های مهر شده فلزی نیز طرفداران خاص خود را دارند. از این ورق ها برای ساخت محصولات مختلفی استفاده می شود که قرار است در بیرون در معرض دید قرار گیرند. طرح اعمال شده بر روی کتاب ها می تواند توسط مشتری و کاربر نهایی انتخاب شود. از این پرده ها برای تبلیغات و زیباسازی یک واحد تجاری بسیار استفاده می شود.

آینه یا آینه ورق فولادی طلا

این گونه تابلوهای فلزی ظاهری درخشان با نور روشن دارند، بنابراین برای مصارف تزئینی به ویژه در هتل‌ها، آسانسورها، اتاق‌ها و گلدسته‌ها و غیره کاربرد فراوانی دارند.

ورق طلای مات

به این ترتیب گرد و غبار کمتری روی سطح صفحه و بازتاب نور کمتری وجود دارد. این نوع عمدتا برای نمای بیرونی ساختمان ها و دیوارهای آسانسور استفاده می شود.

دکمه بازگشت به بالا