مجله علمی و سلامت

احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی راز و جرگلان سرعت می گیرد

کندوج/ خراسان شمالی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر رفع مشکلات درمانی مردم این شهرستان در کمترین زمان ممکن متمرکز شد و اعلام کرد: با اختصاص 33 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی از محل بودجه 1401 و بخشداری 80 میلیارد تومانی. اعتبارات سفر منطقه ای با تخصیص 100 درصد روند ساخت بیمارستان 64 تختخوابی راز و جرگلان را سریعتر می کند.

دکتر. بهرام عین اللهی بعدازظهر 11 تیر 1401 در شورای اداری راز و جرگلان خواستار استخدام پیمانکاران جهادی برای ساخت و ساز این بیمارستان شد و افزود: برای ساخت این بیمارستان باید نظارت همه جانبه و مستمر انجام شود. بیمارستان ها برای درمان مشکلات اهالی این منطقه به زودی بالا می روند.

وی با بیان اینکه تامین نیروی متخصص از جاهای دیگر مشکلی را حل نمی کند، اضافه کرد: این وزارتخانه آمادگی جایابی نیروهای متخصص برای این حوزه را دارد و در این راستا برای راز و جرگلان سهمیه ویژه اختصاص خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه ارتقاء تنها نباید فیزیکی باشد بلکه توسعه نیروی انسانی نیز بسیار مهم و ضروری است، گفت: همین فرزندان و فرزندان این شهرستان می توانند دانشمند آینده منطقه و این مرز و بوم باشند.

وزیر بهداشت در این جلسه به مرکز بهداشت نظامی نیز اشاره کرد و اعلام کرد: با واگذاری کنترل این مرکز به وزارتخانه می توانیم سایت را آماده و به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه منطقه راز و جرگلان کمبود زیادی دارد که سال هاست ایجاد شده است، اضافه کرد: اما داشتن مردمی شجاع، با اراده و مهربان و قلبی وفادار از نکات مثبت این منطقه است که در کشور بسیار کم نظیر است. .

در بخش دوم سخنان خود دکتر. عین اللهی با اشاره به اینکه امروز چهره ظلم تغییر کرده و ظالمان چهره ظالمانه خود را نشان نمی دهند، گفت: جمهوری اسلامی ایران 43 سال است که با جنگ اجباری 8 ساله مظلوم واقع شده است. و تحریم های ناجوانمردانه. و این ظلم است، اما مردم ما مقاومت کردند و این پیروزی با رهنمودهای مقام معظم رهبری حاصل شده است.

وی پیروزی در میدان نبرد کرونا را مصداق بارز پایداری و موفقیت کشور برشمرد و تصریح کرد: جایگاه کنونی جمهوری اسلامی ایران در مدیریت بیماری کووید 19 قابل مقایسه با دنیا نیست زیرا توانستیم آن را کنترل کنیم. بیماری عروق کرونا قلب

وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پرورش مردم آن کشور را مهم ترین عامل دانست و ادامه داد: در این ارتباط شاهد مشکلات مردم منطقه برای رفع مشکلات هستیم.

وی حل مشکل دیرینه کشور را نیازمند راه حل اساسی دانست و گفت: در گذشته با اعطای یارانه به واردکنندگان و کالاهای مصرفی به جای پرداخت یارانه به 80 میلیون نفر، این حمایت را از 400 میلیون نفر انجام دادیم. زیرا کشورهای دیگر از آن استفاده کردند، اما با تعدیل و اقدامات اساسی در یارانه ها، قیمت نیز تعدیل شد و با تحولات کنونی، وضعیت اقتصادی کشور در آینده بهتر و بهتر خواهد شد.

به گزارش کندوج، آیت الله رییسی رئیس جمهور صبح امروز در قالب یک سفر منطقه ای وارد خراسان شمالی شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا