مجله ورزشی

ارتقای آمادگی جسمانی و توسعه علمی ورزش اولویت تربیت بدنی ارتش است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگی ارتش در دیدار با مسئولان سازمان آموزش نظامی با تشکر از ارتش گفت: خطاب به ارتش. کارکنان باید آمادگی جسمانی، چابکی و آمادگی لازم را داشته باشند.»

وی ادامه داد: ورزش رسمی و فراگیر برای همه کارکنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضروری و ضروری است چرا که علاوه بر تامین سلامت و ارتقای آمادگی جسمانی و رزمی بسیار مفید و موثر است.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: امروز نگاه علمی و منظم به ورزش در یگان های نظامی جمهوری اسلامی ایران و زیرمجموعه ها و سازمان ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه ورزش های تخصصی و قهرمانی در دستور کار نظامیان قرار دارد، گفت: ما همواره در مسابقات جهانی نظامی (SIZM) حضور فعال داشته ایم و ورزشکاران و قهرمانان خوبی را به جامعه ورزش کشور و با کسب عناوین معتبر SIZM معرفی کرده ایم. مسابقات سال های اخیر همچنین در سال گذشته نتایج خوبی در سطح جهان کسب کرده ایم و انتظار داریم با تلاش و سازماندهی مناسب آموزش نظامی این روند ادامه داشته باشد و نتایج بزرگی حاصل شود.

در ادامه این جلسه امیر سرتیپ حسین امیدی فرمانده انجمن آموزش افسری گزارشی از اهم فعالیت های این سازمان و برنامه های آموزشی آجا برای موفقیت ورزشکاران ارتش در عرصه های نظامی ارائه کرد. مسابقات نظامی جهانی (SIZM).

دکمه بازگشت به بالا