مجله عمومی

امام جمعه ارومیه واستاندارشهادت مدافع امنیت دربوکان راتسلیت گفتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در پیام تسلیت حجت الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بار دیگر خواستار ضربه زدن به پیکر مستحکم نظام اسلامی شدند و فرزند روح الله را به شهادت رساندند. خداوند. غافل از اینکه هدف رفیق حاج قاسم سلیمانی شهید زیستن و شهید مردن است.

خون شهید والامقام رضا الماسی روشنگر راه انقلاب و ننگ نفاق و منافقین خواهد بود.

مردم شهیدپرور و انقلابی استان می دانند که مدافعان امنیت قطعا انتقام خون این شهدای مقتدر و مظلوم را خواهند گرفت و این موضوع دور از دسترس نخواهد بود.

شهادت این شهید سعید را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده سرافراز ایشان و مردم شریف استان به ویژه مردم انقلابی شاهین دژ تسلیت عرض می کنم.

همچنین در پیام محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی آمده است: خبر شهادت سرلشکر پاسدار پاسدار رضا الماسی توسط تروریست های کوردل مربوط به استکبار جهانی موجب تأسف و تاثر آن بزرگوار شد. و باشکوه مجاهدت این شهید بزرگوار در عرصه حفظ امنیت و آرامش این کشور. در برابر تروریسم و ​​دشمنان امت اسلامی، تا ابد ماندگار و الهام بخش خواهد ماند.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این اقدامات کور و وحشیانه سعی در برهم زدن امنیت و آرامش منطقه داشته اند و الحمدلله به برکت فداکاری فرزندان غیور این کشور نقشه های شوم آنها را در پی داشته است. خنثی شد. و فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک این شهید را خواهند گرفت و پول گرانبها را از دشمنان خواهند گرفت و اقدامات کور و ظالمانه دشمنان را انتخاب خواهند کرد. .

شهادت مظلومانه این مجاهد را در محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همرزمانش، خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور در استان آذربایجان غربی و شهرستان شاهین دژ آرزو و همدردی نمودند. در پیشگاه خداوند برای این شهید بزرگوار دعای خیر کرد و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

دکمه بازگشت به بالا