مجله عمومی

انتخابات و افشاگری های شخصی و جناحی

اما با نزدیک شدن به انتخابات آتی، زشت است که نمایندگان مجلس شعارهای خود را برای جمع آوری آرا به هر قیمتی در پیش بگیرند و برای مدت طولانی تری بر این کرسی های سکولار تکیه کنند.

مدتی در گذشته کارهای اجرایی انجام می دادم و موارد زیادی را دیدم که دادسرا عنصر امتیاز دادن و توصیه به حذف و نصب را داشت و چون پشت صحنه معامله انجام می شد همه چیز درست می شد و امضاها را تعقیب می کرد و کاهش می داد. تمام اینها… در این تجارت احزاب هستند اما خدا در میان آنها فراموش شده و منافع ملی فدای منافع دنیوی می شود.

در مورد تاثیر شعارها و استدلال های کذب بد نیست بدانید که شرایط به جایی رسیده است که بسیاری معتقدند «اگر قرار بر غرق شدن آنها باشد…»

یعنی نمایندگان محترم شما، رئیس جمهور فعلی و گذشته، وزرای سابق و آینده، سایر مراجع و… همه در تقلب هستند.

اما شکی نیست که سیستم شرکت دولتی محکوم به شکست است. بدون شک هزینه های غیر ضروری وجود دارد. همه می دانند که شرکت های بورسی در ظاهر خصوصی هستند و در واقع به سازمان های دولتی و بانک ها مرتبط و تحت کنترل هستند.

جای تاسف است که دولت باید اینقدر بدشانس باشد که از یک شرکت خودرو بخرد و این اقدام نهادهایی که بیش از هزار سال با بودجه های مردمی هزینه کرده اند به دست شرکت های متصل به خزانه داری و بودجه ملی تبدیل شده است. خوب نیست. ، اما غمگین است.

خیلی ها خوشحال نیستند که سود سهامشان به خاطر این گونه هزینه ها و تیم های ورزشی کم می شود، اما چون اداره در دست دستگاه های دولتی و سازمان های نیمه دولتی است و مجلس را در اختیار دارند، هر کاری می خواهند انجام می دهند و بعد. خود صورت های مالی را تایید می کنند

به این سوال توجه کنید که صورت های مالی چند شرکت و موسسه دولتی در سال های اخیر رد شده است؟

هر چند هر گروهی که سر کار آمده است، قبلی را زیر سوال برده است.

چرا بازده صندوق‌های باز ناکافی است؟

در این مورد حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد که آنها را کنار می گذارم.

اما در مورد گزارش

اخیراً اتهامات و گزارشات از اعتبار لازم به نظر نمی رسد و کم کم جنبه های نادرست یا غیرقابل اعتماد برخی از آنها نمایان می شود، مثلاً فروش فولاد در بورس به عنوان اجاره یا … تحویل خودرو به ریاست جمهوری به معاون رئیس جمهور. اجازه دهید ابتدا در نظر بگیریم و …..

تاکید می‌کنم که منکر رواج چنین شرکت‌هایی نیستم و لزوم برخورد با کلاهبرداران و مدیران متخلف را انکار نمی‌کنم و فکر می‌کنم اگر رقم ادعا شده صحت داشته باشد که بسیار اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد، باید آن را از آن خارج کرد. گلوی اختلاس گران و رسیدن به ذینفعان. .

اما اگر تشدید شود، حداقل انتظار رد صلاحیت و مجازات نماینده و سایر افرادی است که باعث التهاب در جامعه شده اند و اگر این اتفاق نیفتد، مشخص است که دستگاه ها به وظیفه خود عمل نکرده اند.

من برای محاکمه علنی متهمان روز شماری می کنم و در صورت تبرئه متهمان محاکمه خواهند شد.

به نظر من ادعایی از سوی نماینده درست نیست و اگر نمایندگان تحت نظر باشند بررسی آن در دادگاه درست نیست.
65

دکمه بازگشت به بالا