انتقاد از حمایت نکردن از مربیان و باشگاه داران

انتقاد از حمایت نکردن از مربیان و باشگاه داران
با توجه به بانک اطلاعاتی کندوج ، به عنوان مثال

“همه مراحل ورزشی و کلوپ ها تمام مراحل ورزشی را پیگیری می کنند و ما در شرایط جنگ هستیم اما با بستن مراکز ورزشی نمی توانیم شرایط را تغییر دهیم و کرونا را شکست دهیم. این مقام که حقوق دولت را دریافت می کند نمی داند که در بخش خصوصی چه می گذرد.

این مربی ورزشی با انتقاد از تعطیلی مراکز ورزشی ، همایش ها و نمایشگاه هایی که اصلاً ضروری نیست ، گفت: ورزشکاران باید دغدغه های ورزشکاران و اعضای باشگاه را به مسئولان برسانند و باید تعیین کننده باشد.

کاوه صدقی ، یکی دیگر از مربیان ورزشی با تأکید بر پیروی دقیق از پروتکل های ورزشی و فاصله اجتماعی در باشگاه ها ، اظهار داشت: در حقوق جامعه ورزش کمی سرکوب وجود دارد. ” موضوع این نیست. کنترل بیماری با بستن مراکز ورزشی امکان پذیر نیست و افراد باید دوره ها و سفرهای غیرضروری را متوقف کرده و مسافت اجتماعی را در مکان های دیگر مانند اتوبوس ها و متروها نظارت کنند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه کمک مالی برای مربیان و باشگاه های رنج دیده نشده است ، گفت: حتی 30 درصد بیمه شده و 10 سال و 20 سال نیز حق بیمه خود را پرداخت کرده اند ، فقط در ماه آوریل یک میلیون تومان دریافت کرده اند و این پشتیبانی خوبی نیست. برای ورزشکاران ، در حال حاضر کسانی که بیمه نشده اند.

مسئول امور ورزشی ضد فساد کورنا ، فرهاد مرادی نیز سخنان مربیان را تأیید کرد و گفت: “سخنان دوستان صادق است ، اما صدمات اقتصادی بر همه بخشهای جامعه تأثیر گذاشته است و همه ما به دستورات و تصمیمات ستاد کرونا بستگی داریم.”

وی افزود: با توجه به عود بیماری ، تصمیم گرفته شده است که ضمن چرخاندن دوچرخه ورزشی ، راهکارهایی برای حفظ سلامتی ورزشکاران پیدا شود.

مرادی گفت: تا آنجا که من می دانم کار جدی برای پرداخت بیمه بیکاری به ورزشکاران در سطح نماینده ورزش انجام می شود. وی ادامه داد: “اگر همه مسئولیت اجتماعی خود را به شیوه صحیح انجام دهند ، مشکلات حل می شود و 90٪ از موارد برای نظارت بر اجرای کتاب ها حل می شود.” این وظیفه خود مردم است که اگر از این امر مراقبت کنند ، قطعاً مشکلات حل می شوند.

گل‌محمدی ، رئیس اداره ورزش استان تهران نیز با انتقاد از مسئولان مبنی بر عدم رعایت قول حمایت مالی از ورزشکاران و اعضای باشگاه ، با اشاره به بسته شدن 10 روزه ورزشگاههای تهران ، گفت: این یک نگرانی است و امیدوارم بتوانند بهبود پیدا کنند. در اسرع وقت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا