انجام ۱.۲ میلیون ماموریت از سوی اورژانس تهران در سال گذشته/ کاهش ۵۰ درصدی تماس‌های مزاحمت‌آمیز

انجام ۱.۲ میلیون ماموریت از سوی اورژانس تهران در سال گذشته/ کاهش ۵۰ درصدی تماس‌های مزاحمت‌آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از انجام یک میلیون و ۲۰۰ هزار ماموریت از سوی اورژانس استان تهران در سال گذشته خبر داد و گفت که میزان تماس‌های مزاحمت‌آمیز با سامانه ۱۱۵ در این استان نیز کاهشی ۵۰ درصدی داشته است.

به گزارش کندوج، محمد اسماعیل توکلی در  نشست خبری که بعد از ظهر امروز در ستاد اورژانس استان تهران برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت گفت: رئیس جمهور شهید همواره توجه ویژه‌ای به اورژانس و تجهیز و تکمیل ناوگان اورژانس کشور داشت به‌طوریه که از همان نخستین روزهای آغاز دولت همراهی خوبی با مجموعه اورژانس داشتند و در نتیجه این اقدامات نیز میانگین زمان حضور  اورژانس در محل حادثه کاهش چشمگیری داشت.

وی ادامه داد: امروز با پیگیری‌های رئیس‌جمهور فقید شهید آیت‌الله رئیسی، میانگین زمان حضور آمبولانس‌ها در محل حادثه به  ۱۵ دقیقه و زمان حضور موتورلانس‌ها هم به ۹ دقیقه کاهش پیدا کرده است.

رئیس مرکز اورژانس تهران اضافه کرد: اقدام دیگری که با پیگیری رئیس جمهور شهید انجام شد، تکمیل ناوگان موتورلانس در استان تهران بود. به‌طوریکه امروز ۲۶۰ دستگاه موتورلانس را در این ناوگان داریم و به جرات می‌توانم بگویم که بزرگترین ناوگان موتورلانس خاورمیانه را در  استان تهران داریم.

توکلی همچنین به ماموریت‌های اورژانس استان تهران در سال گذشته پرداخت و گفت: اورژانس تهران در سال گذشته یک میلیون و  ۲۰۰ هزار ماموریت را انجام داده است. همچنین مجموع تماس‌ها با اورژانس نیز دو میلیون و ۶۰۰ هزار تماس بوده است.

وی با اشاره به مزاحمت‌های تلفنی با مرکز ۱۱۵ اورژانس استان تهران نیز گفت: با همراهی خوب اصحاب رسانه آمار مزاحمان تلفنی کاهش پیدا کرد و ما شاهد کاهش ۵۰ درصدی تماس‌های مزاحمت‌آمیز در سال گذشته بودیم.

ادامه دارد…

دکمه بازگشت به بالا