مجله ورزشی

اگر یونایتد نشد، به بایرن مونیخ می‌روم

به گزارش خبرگزاری کندوج؛ یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد در حالی که مذاکرات اخیر بارسلونا و منچستریونایتد برای انتقال فرانکی دی یونگ به بن بست رسیده است، هافبک هلندی آماده است در صورت شکست مذاکرات راهی بایرن مونیخ شود. دلیل اصلی تمایل دی یونگ حضور بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا بود.

همزمان در روزهای اخیر خبر رسید که یونایتد با بارسلونا برای خرید این ستاره هلندی به توافق رسیده است. گفته می شد یونایتد ابتدا 75 میلیون یورو و سپس 10 میلیون یورو به صورت پیوست به بارسلونا پرداخت خواهد کرد.

با وجود این توافق، توافقات هنوز فاصله زیادی دارد. دی یونگ بارها اعلام کرده که می خواهد در بارسا بماند. نام ستاره هلندی نیز در لیست تورهای آمریکایی بارسلون به چشم می خورد. بارسلونا به دلیل مشکلات مالی قصد فروش دی یونگ را دارد.

با توجه به اینکه ماتییس دی لیخت، هموطن و دوست صمیمی دی یونگ در آستانه عقد قرارداد با بایرن مونیخ است، این بازیکن نیز فعلا منتظر بوده و نمی خواهد برای آینده تصمیمی بگیرد. فرنکی دی یونگ پیوستن به منچستریونایتد را رد کرد و برای بررسی پیوستن به چلسی به یک پیشنهاد پردرآمد هیجان انگیز نیاز دارد. در مجموع فرنکی دی یونگ تمایل چندانی برای رفتن به فوتبال انگلیس ندارد و ترجیح می دهد برای بایرن مونیخ بازی کند.

البته باشگاه آلمانی هنوز این بازیکن را خریداری نکرده است اما ممکن است در تابستان این اتفاق بیفتد. زمانی که دی یونگ در سال 2019 از آژاکس جدا شد، بایرن مونیخ تلاش کرد تا با این هافبک جوان به توافق برسد اما این اتفاق نیفتاد و او راهی بارسلونا شد.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا