مجله عمومی

ایجاد ۶ کارگروه تخصصی در شورای مشورتی ایثارگران استان بوشهر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد محمدی زاده شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مشورتی ایثارگران ناحیه بوشهر با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: این فرهنگ باید همیشه زنده بماند.

استاندار بوشهر افزود: خانواده شهدا اعم از خانواده شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان شایسته بهترین ها و بهترین ها هستند. اکثر خدماتی دارند و هیچ کوتاهی در خدمت به خانواده شهدا قابل قبول نیست.

وی خواستار اجرای آتش بس از سوی دستگاه های اجرایی شد و خاطرنشان کرد: هر توسعه دهنده باید فردی را به عنوان رابط آتش بس به شورای مشورتی آتش بس معرفی کند تا مشکلات و دغدغه های آتش بس و خانواده هایشان پیگیری شود.

محمدی زاده با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خاطرنشان کرد: هم اکنون هجمه های فرهنگی به نمادهای نظام اسلامی به صورت سیستمی در حال انجام است و ما وظیفه داریم با گسترش فرهنگ اسلامی با برنامه دشمن مقابله کنیم. در جامعه.”

استاندار بوشهر از تشکیل شش کارگروه تخصصی در شورای مشورتی تسلیحات منطقه بوشهر خبر داد و گفت: کارگروه های تخصصی درمان، مسکن، اشتغال، فرهنگ، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، عفاف و حجاب از جمله این کارگروه های تخصصی است. .

محمدی زاده یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه استفاده می کنیم و امیدوارم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

دکمه بازگشت به بالا