مجله علمی و سلامت

این کاربران توییتر می‌توانند ویدئوهای ۶۰ دقیقه‌ای آپلود کنند

ایلان ماسک با تصاحب توییتر قول داد که آن را به شبکه اجتماعی بهتری برای سازندگان ویدیو تبدیل کند. اکنون این انجمن اعلام کرده است که کاربران توییتر آبی می توانید از طریق نسخه وب، فیلم های 60 دقیقه ای با وضوح 1080p و حجم 2 گیگابایت است بارگذاری

قبل از اینکه توییتر صفحه سرویس آبی را به روز کند، کاربران این سرویس پولی تنها می توانستند ویدیوهای 10 دقیقه ای را با وضوح 1080p و حداکثر حجم 512 مگابایت آپلود کنند. البته این محدودیت همچنان برای کاربران نسخه iOS و اندروید وجود دارد و تنها در نسخه تحت وب می توانید ویدیوهای طولانی تر و بزرگ تری را در این شبکه اجتماعی آپلود کنید.

آیا آپلود ویدیوهای طولانی تر چالش جدیدی برای توییتر خواهد بود؟

توییتر گفته است که سعی می کند ویدیوهای با بالاترین کیفیت را ارائه دهد، اما ممکن است به دلایلی کیفیت را کنترل کند. در واقع این رسیدگی به وضوح تصویر و میزان بیت با توجه به سرعت و پایداری شبکه کاربر انجام می شود که چیز عجیبی نیست.

توییتر آبی

اگرچه امکان آپلود ویدیوهای طولانی تر برای کاربران مفید است و توییتر حتی می تواند به نوعی وارد جنگ یوتیوب شود، اما از طرفی می تواند چالش های بیشتری را برای این شبکه اجتماعی به همراه داشته باشد.

با توجه به اینکه توییتر بسیاری از کارمندان خود را اخراج کرده و کنترل کمتری روی محتوا دارد، شاید کاربران از این فرصت استفاده کرده و فیلم و سریال را در این شبکه اجتماعی آپلود کنند. تقریباً یک ماه پیش، پس از خراب شدن سیستم کپی رایت توییتر، کاربران شروع به آپلود ویدیوهای کامل در بخش‌های دو دقیقه‌ای کردند. بنابراین کار برای چنین کاربرانی در حال حاضر آسان تر است.

با توجه به این موضوع، کارکنان بخش مانیتورینگ محتوا و سیستم های خودکار مورد استفاده در این کار باید تمرکز بیشتری روی این موضوع داشته باشند تا کاربران شروع به ارسال ویدیوهای دارای حق چاپ در این شبکه اجتماعی نکنند.

در حال حاضر، نمی‌دانیم که ایلان ماسک می‌خواهد با آپلود ویدیوهای طولانی در توییتر درآمد کسب کند یا به همان قیمت سرویس Twitter Blue رضایت می‌دهد. شاید این پلتفرم مانند یوتیوب شروع به نمایش تبلیغات زیادی بین ویدیوهای طولانی کند.

227227

دکمه بازگشت به بالا