مجله ورزشی

باتیستوتا: مسی «عیسی مسیح» نیست

گابریل باتیستوتا در مصاحبه با Lanacion گفت: “برای مدت طولانی ما تمام مسئولیت را بر دوش مسی گذاشتیم. اول، ما باید خودمان را سرزنش کنیم زیرا فکر می کردیم عیسی مسیح را داریم. بله، او بازیکن بزرگی است، اما او عیسی مسیح نیست و ما خود مسی را محکوم کردیم و با این کار او را برای مدت طولانی آزار دادیم.

وی افزود: اکنون این تفکر تغییر کرده است زیرا با بازیکنان کنار او احساس آزادی بیشتری می کنید. البته اگر توپ در دست من باشد و بتوانم آن را به مسی بدهم، حتما این کار را خواهم کرد. “اگر دو بازیکن در موقعیت پاس داشته باشم، باز هم توپ را به مسی پاس می دهم، اما اگر دیواری جلوی من باشد و مسی پشت سر او باشد، به بازکننده دوم پاس می دهم و این چیزی است که هم تیمی های مسی دارند. انجام دادن.” فهمیده اند.”

ستاره سابق آلبی سلسته ادامه داد: البته مسی هم بیمار نیست. آیا می دانید این که مطمئن باشید دیگران از شما انتظار دارند همه کارها را انجام دهید چیست؟ چرا با هم این کار را نمی کنید؟ این فکر متفاوت است و حس دیگری دارد. از خود مسی بپرسید که آیا دوست دارد در تیم پپ گواردیولا بازی کند، جایی که بازیکنان بزرگی در آن حضور داشتند یا ترجیح می دهد تنها بازی کند و گل بزند!؟ به همین دلیل است که او باید از داشتن چنین تیمی با چنین شخصیتی در کنارش خوشحال باشد و این تیم فوق العاده است.”

مسی نتوانست در فهرست نهایی توپ طلای امسال قرار بگیرد، در حالی که رکورد کسب این جایزه بزرگ را با 6 توپ طلا در اختیار دارد.

با این حال، مسی همچنان بازیکن برجسته ای در آرژانتین است و با 86 گل در 162 بازی، رکورد بیشترین گل ملی باتیستوتا را شکسته است.

باتیستوتا در این باره گفت: مسی هنوز هم می تواند کارهای بزرگتر و بیشتری انجام دهد! او یک مریخی است. من تا 40 سالگی نمی توانستم بازی کنم اما او نشان داد که می تواند ادامه دهد و چرا متوقف شود!؟ همه ما بازی می کنیم چون هدف داریم و در این مرحله هدف بهترین بودن در جهان است و این چیزی است که به او انگیزه می دهد. فکر نمی‌کنم او فوتبال را رها کند، البته زمانی می‌رسد که از نظر فیزیکی نمی‌توانی ادامه بدهی، اما همه چیز به ذهنیت بستگی دارد و او و کریستیانو رونالدو با هم متفاوت هستند.

وی افزود: مسی در جام جهانی خوب بازی خواهد کرد و نه به این دلیل که این آخرین جام جهانی اوست، بلکه به این دلیل که عطش قهرمانی در دوره های قبل را داشت و اکنون تیم خوبی در کنار خود دارد.

بیشتر بخوانید:

251257

دکمه بازگشت به بالا