کسب و کار ایرانیمجله عمومی

بازیگران سریال حشاشین

سریال «حشاشین» یا «قاتلان» که در سال 2024 در مصر اتفاق می‌افتد، داستانی تاریخی درباره زندگی و وقایع «حسن صبا»، بنیان‌گذار حکومت اسماعیلیان در ایران است.

این سریال با استقبال گسترده جوانان عرب مواجه شد. اما در عین حال واکنش ها و نگرانی های جنجالی را در میان برخی از اعضای جنبش اخوان المسلمین و حامیان آن به همراه داشت.

منتقدان این سریال معتقدند با نمایش سطوح مذهبی و سیاسی «حسن صباح»، سازندگان به بررسی و نقد سیاست اخوان المسلمین پرداخته اند و این سریال را اثری مهم علیه این جریان می دانند.

این سریال با به تصویر کشیدن وقایع تاریخی و اسرار پیرامون فرقه حشاشین، بینندگان را به سفری جذاب در تاریخ می برد و حقایق ناگفته ای از زمان را آشکار می کند.


خلاصه ای از سریال حشاشین

سریال خارجی حشاشین داستان زندگی حسن صباح، فرمانده افسانه ای قلعه الموت را روایت می کند. در آن زمان حسن صباح رهبر گروه حشاشین بود که به قتل های خونین چهره های سرشناس معروف بود.

The Assassins 2024 وقایع فرقه اسماعیلیه به رهبری حسن صباح را دنبال می کند که در قرن یازدهم میلادی بر بخشی از ایران حکومت می کردند و با سلجوقیان حاکم بر ایران در حال جنگ بودند.

این سریال که وقایع تاریخی و اسرار پیرامون فرقه حشین را به تصویر می‌کشد، بینندگان را به سفری جذاب به قلب تاریخ می‌برد و حقایق بی‌شماری از آن دوران را آشکار می‌کند. برای دانلود سریال حشاشین کلیک نمایید.

سریال Hush – زمان پخش قاتلان

حشاشین (حسن صباح) و قاتلان یکی از جدیدترین سریال های درام و تاریخی عربی است که در ماه رمضان 1403 از تلویزیون مصر پخش شد. این مجموعه تلویزیونی در 16 قسمت ساخته شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. به خاطر عنوان و محتوای جالبش.

لازم به ذکر است که تصویربرداری این سریال دو سال به طول انجامید و پیش بینی می شد در ماه رمضان سال گذشته پخش شود. اما به دلیل فیلمبرداری سریال در مالتا و قزاقستان، اکران آن تا سال 2024 به تعویق افتاد.

حواشی از سریال مصری حشاشین

اعضای اخوان المسلمین و حامیان این جنبش با دیدن تفاوتی بین برخی از فعالیت های «حسن صباح» و فعالیت های اخوان المسلمین، نگران هستند که این سریال به وجهه و وجهه آنها آسیب برساند. جایگاه در میان مردم

با وجود این جنجال، سریال «حشاشین» با استقبال گسترده جوانان عرب مواجه شده است. بسیاری از جوانان این مجموعه را به دلیل پرداختن به موضوعات تاریخی و جذاب و همچنین کیفیت تولید بالا و گیم پلی قابل قبول تحسین کرده اند.

بیوگرافی بازیگران زن سریال حشاشین

گفتنی است، سریال «حشاشین» به دلیل موضوع تاریخی و جذاب و همچنین کیفیت تولید بالا و گیم پلی قابل قبولی که دارد مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. در ادامه شما را به خواندن بیوگرافی بازیگران این سریال دعوت می کنیم تا با شخصیت ها و نقش های آنها بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی کریم عبدالعزیز بازیگر نقش حسن صباح در سریال حاشین

کریم عبدالعزیز متولد 17 اوت 1975 بازیگر و کارگردان مصری است که در خانواده ای هنرمند بزرگ شده است. پدرش محمد عبدالعزیز و عمویش عمر عبدالعزیز از کارگردانان سرشناس سینمای مصر هستند.

در سال 1373 وارد موسسه بهبود سینما شد و در سال 1376 از دانشکده کارگردانی فارغ التحصیل شد. پس از فارغ التحصیلی مدتی به عنوان دستیار کارگردان مشغول به کار شد. اما در نهایت تصمیم گرفت به جای کارگردانی به دنبال بازیگری برود.

کارگردان مشهور مصری شریف عرفه ابتدا کریم عبدالعزیز را به دنیای بازیگری معرفی کرد و پس از حضور در چندین فیلم به شهرت رسید.

عبدالعزیز در سال 2024 در سریال حشاشیان در نقش حسن صباح، رهبر داستانی بخش حشاشین ظاهر شد. این سریال به یکی از پربیننده ترین سریال های عربی تبدیل شده و بازی عبدالعزیز در آن مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است.

میرنا نورالدین دنیا الدینا

میرنا نورالدین متولد 23 آوریل 1990 بازیگر مصری بازیگری را در سال 2015 با بازی در مجموعه تلویزیونی سقوط آزاد آغاز کرد. او با بازی در نقش نور در سریال هاکایا بنات در فصل چهارم به شهرت رسید.

میرنا در آمریکا به دنیا آمد و دوران کودکی خود را در آنجا گذراند. قبل از ورود به دانشگاه به مصر بازگشت و از دانشکده ادبیات در رشته زبان انگلیسی فارغ التحصیل شد.

نورالدین در سال 2024 نقش دنیای زاد را در سریال قاتلان بازی می کند. این سریال به یکی از پربیننده ترین سریال های عربی تبدیل شده است و بازی نورالدین در این سریال مورد تایید بسیاری قرار گرفته است.

اسلام جمال، سلطان ملکشاه اول.

اسلام جمال متولد 25 بهمن 1368 یکی از بازیگران جوان مصری است که با ایفای نقش های قابل توجه در عرصه هنر این کشور خوش درخشیده است.

در سال 1390 امروز از آکادمی اکبری فارغ التحصیل شد و پیش از آن در سال 1090 در فیلم «نوری عینی» بازی کرد و وارد دنیای بازیگری شد. این فیلم نقطه عطفی در بازیگری اسلام جمال شد و جوایز متعددی از جمله «بهترین بازیگر جوان» را از جشنواره ها و موسسات مختلف برای او به ارمغان آورد.

این افتخارات شامل آکادمی اکبر مزور، آکادمی العبور، دانشگاه عین شمس، جایزه جشنواره سفیر کودکان عرب و همچنین کسب بالاترین رتبه در نظرسنجی سایت فی العرفان من است.

نیکلاس پاناز در نقش خیام

نیکولا موواد در 22 فوریه 1979 در خانواده ای چهار نفره در لبنان به دنیا آمد. او دو خواهر به نام های آنی و سابین و یک برادر به نام شاربل دارد. نیکولا طعم تلخ از دست دادن را با مرگ والدینش بر اثر سرطان تجربه کرد.

تحصیلات خود را در رشته مهندسی در دانشگاه لبنان آغاز کرد. اما سرنوشت او را به دنیای هنر و سرگرمی آورد. نیکولا کار خود را در سال 2010 با برنامه «کافه روتانا» شبکه موسیقی روتانا آغاز کرد و به عنوان مجری برنامه جوانان شناخته شد.

نیکولا علاوه بر بازیگری به کارگردانی نیز مشغول بود و در تولید چندین برنامه تلویزیونی شرکت کرد. نقطه عطف زندگی خلاقانه نیکولا مواد ورود او به دنیای بازیگری بود. او با بازی در سریال های مشترک عربی استعداد خود را در این زمینه نشان داد.

نیکولا در سال 1392 با رقصیدن در سریال زهره وارد عرصه بازیگری مصر شد و در این سریال با یادگیری زبان عربی مصری نقش یک شیخ مسلمان را با موفقیت ایفا کرد. نام او «فاروق» بود و محبوبیت زیادی در بین مخاطبان مصری به دست آورد.

سمیع شیخ ابن کیا رئیس بازار

سامی الشیخ بازیگر مصری در اسکندریه به دنیا آمد. علاقه زیاد او به بازیگری باعث شد پس از اتمام تحصیلاتش در رشته تئاتر به نیویورک برود.

شیخ اخیراً در فیلم کمدی سیاسی «به دنبال کمدی در جهان اسلام» به کارگردانی آلبرت بروکس ظاهر شد. او در این فیلم نقش مختار مجیب، مدیرعامل الجزیره را بازی کرد.

پس از آن سامی آل شیخ با ایفای نقش های به یاد ماندنی در فیلم ها و سریال های متعدد به چهره ای مشهور تبدیل شد. از جمله این نقش ها می توان به حضور او در سریال های میهن، 24، یو اس ای تارا و همچنین نقش آفرینی در سریال های نیکیتا، واحد، NCIS و گمشده اشاره کرد.

سامی الشیخ در سینما در فیلم هایی چون حمله به دارفور، تبدیل شوندگان: تاریکی ماه و جنگ چارلی ویلسون بازی کرده است. سرانجام در سال 2012 پس از ده سال دوری از وطن، سامی الشیخ برای بازی در سریال تلویزیونی داستان دختران به مصر بازگشت. این مجموعه سرآغاز موفقیت بین المللی سامی الشیخ است.

سامی آل شیخ علاوه بر بازیگری، در سال 2010 به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف برای جوانان خاورمیانه در شبکه آموزشی «Y-Peer» انتخاب شد. این شبکه که توسط صندوق جمعیت سازمان ملل راه اندازی شده است، در بیش از 36 کشور فعالیت می کند و سامی الشیخ به نمایندگی از این سازمان به نقاط مختلف جهان سفر می کند.

احمد عید در نقش زید بن سیحون

احمد عید بازیگر مصری در 6 ژانویه در شهر المنزله استان دهالیه به دنیا آمد. ابتدا سعی کرد در رشته کشاورزی تحصیل کند. اما بعدها به مؤسسه هنرهای نمایشی پیوست و با آثاری مانند سوق الحلواه، العین الحمرا و البنده فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد.

احمد عید در سال 1379 با بازی در فیلم سینمایی «فرهنگی» به همراه احمد رزق و فاطی عبدالوهاب اولین قدم خود را در سینما برداشت. او در فیلم «شب سقوط بغداد» به شهرت رسید.

احمد عید علاوه بر فعالیت در سینما، در سریال های پرمخاطب تلویزیونی مانند «بحران قند» و «صاحب الصدا» نیز بازی کرده است. وی در ماه رمضان 1397 نیز در یک سریال رادیویی به نام «ربی زار» با خواننده محبوب لطیفه شرکت کرد.

احمد عید به بازی در نقش های طنز-سیاسی شهرت دارد. جالب اینجاست که او در فیلم حلقه هوش با بازی محمد حنید نقشی کوتاه و فرعی داشت که به دلیل لاغری چندان مورد توجه قرار نگرفت.

فتحی عبدالوهاب

فتحی عبدالوهاب متولد 21 آگوست 1971 بازیکن مصری توانست در چند سال کوتاه جایگاهی در بین ستارگان نسل خود پیدا کند. اگرچه او به دنبال شهرت و جاه طلبی برای ایفای نقش اصلی نیست، اما افتخارات زیادی در حرفه حرفه ای خود دارد.

عبدالوهاب فعالیت هنری خود را از دوران دانشجویی در دانشکده تجارت آغاز کرد. او ابتدا آماتور بازی می کرد و در سال آخر دانشگاه یکی از دوستانش او و محمد سوبی را به لینین الرملی معرفی کرد.

هر دو تست را پشت سر گذاشتند و فتحی عبدالوهاب با بازی در سریال تلویزیونی العربی الفصیح در سه فصل متوالی اولین بازیگری حرفه ای خود را انجام داد و پس از آن به سرعت محبوبیت یافت.

یکی دیگر از بازیگران سریال هشاشین

این سریال علاوه بر ایفای نقش بازیگران مشهور و محبوب در سریال «حشاشین» فرصتی برای معرفی چهره های جدید به دنیای بازیگری نیز فراهم کرد.

اگرچه هنوز اطلاعات کامل و بیوگرافی از این بازیگران جوان کشف نشده است، اما بازی قابل قبول و درخشان آنها در سریال حشاشین آینده درخشانی را در عرصه بازیگری به آنها نوید می دهد.

دکمه بازگشت به بالا