مجله بانوان

بازی سختی برابر شهید شاملی داریم/شرایط تیم با اضافه شدن دروازه‌بان جدید بهتر شده است

کندوج/هرمزگان سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان گفت: شرایط تیم ما با اضافه شدن این بازیکن ازبکستانی بسیار بهتر شده است.

فاطمه محمد خانی در گفت و گو با کندوج، افزود: تیم شهید شاملی کازرون در ماه پنجم اردو خود هستند و از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد، همچنین می توانیم بگوییم که این تیم سه چینش شش نفره از بازیکنان ملی پوش را دارد که در زمین قرار دارند.

وی ادامه داد: تیم حریف تمرینات منظمی داشته و مدت زمان زیادی است که در کنار هم تمرین می‌کنند و نفرات مورد نظرشان را جذب کرده اند، از این رو بازیکنان آماده ای دارد.

محمد خانی با اشاره به اینکه بازی نسبتا سختی پیش رو دارند، عنوان کرد:  این دو امتیاز برای هر دو تیم بسیار اهمیت دارد و در تلاش هستیم که بتوانیم در روز جمعه بازی خوبی به نمایش بگذاریم و دو امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: تیم ما از لحاظ شرایط روحی وضعیت خوبی دارد و طبق برنامه مسابقاتی که از بازیکنان تیم حریف در اختیار داشتیم، آن‌ها را آنالیز کرده و تمریناتمان را پیش می بریم؛ همچنین دفاع و حمله را براساس آنالیز انجام شده طراحی کرده‌ایم.

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان در خصوص جذب دروازه بان جدید تیم فولاد هرمزگان، اظهار کرد: ۷۰ درصد یک تیم هندبال را دروازه بان تشکیل می دهد و شرایط تیم ما با اضافه شدن این بازیکن ازبکستانی بسیار بهتر شده است. در حال حاظر دو بازیکن مصدوم داشته که سعی می کنیم با تلاش کادر پزشکی به بازی روز جمعه برسند.

به گزارش کندوج، دیدار تیم های هندبال فولاد هرمزگان و تیم شهید شاملی کازرون در هفته پنجم رقابت های لیگ های برتر هندبال بانوان کشور روز جمعه ۷ بهمن ماه ساعت ۱۱ در سالن فجر بندرعباس  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا