کسب و کار ایرانیمجله عمومی

بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند برای ایفون

با ورود ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین به دنیای امروزی، سبک بازی‌ها نیز تغییر کرده و بسیاری از شرکت‌ها شروع به ساخت و طراحی کردند. در این میان بازی های ارز دیجیتال ایفون بخشی است که در آن شاهد تغییر و تحولات بسیاری بوده‌ایم.

امروزه گیمرهای طرفدار آیفون می‌توانند با انجام بازی های ارز دیجیتال در موبایل خود کسب درآمد کنند. در این اکوسیستم، بازیکنان با مشارکت در بازی‌ها در قالب ارز دیجیتال پاداش دریافت می‌کنند. به همین خاطر بازی های ارز دیجیتال برای بسیاری از افراد تبدیل به یک فرصت برای کسب درآمد شده است.

با هدف کسب سود از خرید و فروش ارز دیجیتال، با این لینک عضو صرافی آبان‌تتر شوید و به عنوان پاداش 150,000 ارز دیجیتال شیبا (SHIB) هدیه بگیرید:

در این مقاله به معرفی 9 پروژه از بهترین بازی های ارز دیجیتال ایفون می‌پردازیم. در حال حاضر این بازی‌ها کاربران زیادی را به خود جذب کرده‌اند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.  بهترین بروکر برای ترید طلا کدام است؟

منظور از بازی‌های بلاک‌چین چیست؟

این بازی‌ها توانسته‌اند تأثیر قابل‌ توجهی در سطح جهانی در صنعت بازی‌های ویدیویی ایجاد کنند. بازیکنان با کنترل ‌های خود درون بازی، می‌توانند درآمد قابل توجهی کسب کنند. تقریبا همه این بازی‌ها از پیروی می‌کنند حتی در بازی های ارز دیجیتال ایفون که امروز مشاهده می‌کنید نیز در قالب اجرا می‌شوند.

تعداد این گونه بازی‌ها به سرعت در حال افزایش است، بیشتر آن‌ها با رایانه‌های رومیزی و دستگاه‌های تلفن همراه سازگار هستند. تعدادی از این بازی‌ها نیز هنوز در دست توسعه هستند و نسخه نهایی آن‌ها منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

از آن‌جایی که موبایل‌های برند آیفون طرفداران خاص خود را دارد، در این مقاله منحصرا به معرفی بازی های ارز دیجیتال ایفون می‌پردازیم.

بهترین بازی‌ های ارز دیجیتال ایفون

بازی های کریپتویی برای ایفون روز به روز در حال پیشرفت هستند و به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در این قسمت به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم که در حال حاضر جزو بازی‌های محبوب برای سیستم عامل iOS هستند:

بازی یکی از محبوب‌ترین بازی های کریپتویی برای ایفون است.

این بازی توسط توسعه‌دهندگان فیلیپینی به بازار ارائه شده است و در مدت زمان بسیار کمی توانسته است که زندگی بسیاری از مردم را در سراسر جهان تغییر دهد. امروزه افراد زیادی در سراسر جهان در حال انجام این بازی هستند و سعی می‌کنند از این روش درآمد کسب کنند.

بازیکنان در این بازی باید هیولاها را جمع‌آوری کرده و پرورش دهند، سپس به کمک آن‌ها در مبارزات پیروز شوند.

دارایی‌ و هیولاها را می‌توان در بازار داخلی اکسی اینفینیتی یونیورس خرید و فروش کرد.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان می توانند در نبردهای 1v1 شرکت کنند یا یک بازی هشت نفره را انجام دهند که در آن آخرین بازیکنی که بتواند در بازی باقی بماند، برنده است.

در آینده‌ی نزدیک قرار است رویدادهای شرط‌‌‌‌بندی و مسابقات هفتگی نیز به ریوارد هانترز اضافه شود. کاربران برای شرکت باید توکن RHT را بدست آورند و پاداش‌ها در قالب اهدا می‌شود.

در بین بازی‌های کریپتویی برای آیفون، این بازی به دلیل استقرار در شبکه بایننس از محبوبیت بیشتری برخوردار است چرا که کارمزد‌های این شبکه سطح پایینی قرار دارند.

اگر اهل باغ و مزرعه داری هستید، بازی فارمز ورلد از دنیای کشاورزان الهام گرفته شده و یکی از بهترین بازی های ارز دیجیتال ایفون در این زمینه است. بازیکنان با استفاده از ابزارها، منابع و زمین‌های مختلف برای ساختن مزارع و برداشت آن‌ها به کشاورزی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

این بازی روی بلاک‌چین WAX ساخته شده و اخیراً رشد چشمگیری را تجربه کرده است.

این بازی تقریباً مشابه بازی اکسی اینفینیتی است و قوانین مشابهی دارد. همچنین به راحتی می‌توانید آن را بر روی گوشی‌های شرکت اپل نصب کنید.

  1. Binemon

Binemon، یکی از بازی های کریپتویی برای ایفون الهام گرفته از پوکمون است که ژانرهای متعددی از جمله کلکسیونی، RPG و ماجراجویی را در یک جهان ترکیب می‌کند.

بازیکنان می‌توانند ارتش حیوانات خانگی خود را برای نبرد در محیط PvE یا PvP بسازند.

این بازی در نوع خود یکی از نمونه‌های نادر در این سبک است که در زمره بهترین  بازی های ارز دیجیتال ایفون قرار دارد.

  1. Devikins

در بازی Devikins، بازیکنان می‌توانند کارت کاراکتر‌های مختلف را جمع‌آوری کنند و شخصیت‌های جدیدی را پرورش دهند تا ارتش خود را قوی‌تر و کاربردی‌ترکنند.

سبک نقش‌آفرینی در این بازی مبتنی بر سیستم جنگی ژاپنی (JRPG) است. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند با استفاده از (Devicoin (DVK شخصیت‌ها را در بازار داخلی خرید و فروش کنند. اگر به دنبال بازی های کریپتویی برای ایفون هستید و همچنین از طرح و نقش‌های ژاپنی لذت می‌برید، Devikins را از دست ندهید.

این بازی در میان سایر بازی‌ها متفاوت است. در بین بازی های ارز دیجیتال ایفون، بازی Devikins بر روی شبکه ترون قرار دارد که کارمزد آن تقریبا نزدیک به صفر است.

بیشتر بخوانید:

بازی Plant vs Undead جزو بهترین بازی های کریپتویی برای ایفون است.

همچنین این بازی برای رده‌های سنین مختلف مناسب است به ویژه افرادی که به بازی‌های فانتزی علاقه‌مند هستند با بازی نبرد گیاهان و ارواح ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

  1. MOBOX

مانند سایر بازی‌های مبتنی بر Play2Earn، موباکس دارای یک بازار داخلی برای خرید، فروش و تجارت اقلام است.

MOBOX موفق شده است NFT ها و مکانیزم‌های را در یک اکوسیستم جذاب ترکیب ‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند استراتژی‌هایی را برای بهینه‌سازی عملکرد خود و به دست آوردن NFT‌ های منحصر به‌فرد ایجاد کنند.

بازی‌های Mobox را می‌توانید بر روی گوشی‌های آیفون نیز تجربه کنید.

ترکیب چندین عنصر در یک بازی همیشه یک کار دشوار است.

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

سخن نهایی

بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین هرچند دارای سابقه چندان زیادی نیستند اما به خوبی توانسته‌اند مورد توجه گیمرها قرار بگیرند. حتی افرادی که قبلا هیچ علاقه‌ای به بازی‌های ویدئویی نداشتند با هدف کسب درآمد وارد این حوزه شده‌اند.

آنچه به نظر می‌رسد آینده روشن بازی‌های کریپتویی است. در این مقاله تعدادی از بازی های ارز دیجیتال ایفون را معرفی کردیم. با این حال هنگام انتخاب بازی سعی کنید تحقیق کافی انجام دهید تا در دام بازی‌های بی‌ادر سال‎های اخیر، با رشد زیادی همراه بوده اند. همین مسئله باعث شده این ارزها به یک دارایی منحصربه‌فرد برای افراد تبدیل شوند. ارزهایی همچون اصلی و دیگر ارزها و یا توکن ها جزو این دارایی‌ها هستند. به همین علت، اگر علاقه مند هستید ارزهای دیجیتال را به شیوه های متفاوت و جذاب دریافت کنید با این مطلب همراه باشید. ما در ادامه شما را با بهترین بازی های ارزدیجیتال موبایل آشنا میکنیم.

بهترین بازی ارز دیجیتال موبایل برای آیفون و اندروید در مهر ۱۴۰۲

در حال حاضر، تفاوت‌هایی بین بازی و ارزهای دیجیتال وجود دارد. البته، بازی هایی نیز وجود دارند که ارزهای دیجیتال خود را ایجاد میکنند و در این صورت گاهی به حدی دو صنعت ارزدیجیتال و گیم در هم تنیده میشوند که نمیتوان کوچک ترین تضادی بین آنها مشاهده کرد.

یکی از راه های کسب درآمد، بازی کردن است. امروزه از برخی بازی ها برای دریافت ارزهای دیجیتال استفاده می شود. به همین علت تعداد زیادی بازی بیت کوینی و به وجود آمده است اما تفکیک بازی های قانونی و اصیل از بازی های غیرمجاز و جعلی به امری دشوار بدل شده است. به همین منظور، ما تصمیم گفتیم در ادامه به معرفی بهترین بازی های ارزدیجیتال موبایل بپردازیم. شما میتوانید با انجام این بازی ها، ارزدیجیتال کسب کنید.

  1. کریپتو پاپ (Crypto Pop)
  2. بیت کوین بونس (Bitcoin Bounce)
  3. بیت کوین سالیتیر (Bitcoin Solitaire)
  4. کریپتو پلنت (Crypto Planet)
  5. الین ران (Alien Run)
  6. بازی  کریپتو پاپ (Crypto Pop)
  7. بیت کوین پاپ (Bitcoin Pop)

Crypto Pop به دلیل سادگی یکی از بهترین بازیهای دیجیتال موبایلی است. این بازی مشابه یک بازی کندی کراش است. شما پس از شکستن حبابها میتوانید مقداری رمزارز دریافت کنید. هر چه بیشتر در این کار موفق باشید میتوانید رمز ارزهای بیشتری دریافت کنید. این بازی فقط کمی معماگونه است؛ به همین علت، میتوانید بدون نیاز به صرف انرژی زیاد آن را انجام دهید.

پرداخت های این بازی از طریق کوین بیس که یکی از امن ترین است، انجام می گیرد. پس از آن شما به راحتی میتوانید ارزهای این بازی را به یک امن یا یک صرافی دیگر ارسال کنید. این بازی بلاک چینی و پاپ کوین پرداخت می کند اما قصد دارد قابلیت دسترسی به دیگر توکن های بزرگ مانند و دش را نیز فراهم کند.

گیم پلی بازی CryptoPop

 بازی بیت کوین بونس (Bitcoin Bounce) – رتبه دوم بهترین بازی ارز دیجیتال موبایل

Bitcoin Bounce تا حدی متفاوتتر از بازیهای دیگر معرفی شده است اما سیستم پاداش مستقیمی برای پرداخت ارزدیجیتال دارد. این برنامه به جای این که هر چند وقت یک بار مقدار کمی ارزدیجیتال به شما بدهد، به شما امکان جمع آوری بلیطها و قرعه کشی در پایان روز را میدهد. این به معنای آن است که نمیتوانید هیچ رمزارزی را به عنوان جایزه دریافت کنید، اما میتواند به این معنا هم باشد که ارز بیشتری را یکجا دریافت می کنید. Bitcoin Bounce، یک بازی نسبتاً ساده است که فقط باید حین حرکت از یک سکو به سکوی دیگر تا جای ممکن بلیط جمع آوری کرد.

گیم پلی  بازی Bitcoin Bounce

این بازی بلاک چینی کیف پول درون بازی دارد. به این ترتیب، میتوان سکههای کسب شده را درون آن ذخیره سازی کرد. همچنین، میتوانید ارزهای دیجیتال خود را به کیف پول دیگری هم منتقل کنید. کریپتو پلنت از این نظر که امکان های مختلف را برای دریافت ارز دیجیتال ارائه می دهد یک بازی انعطاف پذیر است.

بازی بیت کوین پاپ (Bitcoin Pop) – رتبه ششم بهترین بازی ارز دیجیتال موبایل

Bitcoin Pop یک بازی بسیار شبیه به Crypto Pop است، اما بد نیست به طور جداگانه هم به آن اشاره شود. این بازی به بازیکن امکان آزاد کردن بیت کوین را از میان دیگر ارزهای دیجیتال میدهد. با این حال، با توجه به ارزش بالای بیت کوین، مدت زمان زیادی طول می‏کشد مبلغ قابل توجهی به کیف پول شما منتقل شود. البته این مسئله در اکثر بازی‏ های بیت کوینی وجود دارد.

گیم پلی بازی Bitcoin Pop

سخن پایانی

شما در این مقاله با بهترین بازی‏ های ارزدیجیتال موبایل آشنا شدید. حالا می‏توانید با انجام این بازی ‏ها به کسب درآمد بپردازید. پس حتماً اگر گیمر هستید با انتخاب از این لیست می تواندر دنیای امروز از راه و روش‌های مختلفی می‌توان در‌آمد زایی کرد که یکی از بهترین راه‌ها، های پولساز  است. از سال ۲۰۱۰ به بعد گیمرها توانستند با استفاده از فضاهایی مانند و از راه بازی کردن درآمد زایی کنند. اما اخیرا با عرضه بازی های ارز دیجیتال اندروید و ایفون، حال علاقه‌مندان به گیم می‌توانند به کسب ارز دیجیتال با بازی بپردازند. با همراه باشید.

امروزه بلاک چین گیمینگ که از آن با عناوینی مانند بازی های ارز دیجیتال و پولساز نیز یاد می‌کنند، دست بالاتر را نسبت به بازی کردن سنتی گرفته است. چرا که دیگر بازی‌ها به صرف سرگرمی انجام نمی‌شوند؛ بلکه درآمدزایی در کنار آن دنبال می‌شود. در این بازی‌های بلاکچین و کریپتویی، پلیر‌ها دارایی‌‌‌هایی دارند که می‌توان از طریق آن‌ها یا پول نقد بدست آورد. همچنین ارزش این توکن‌ها به عرضه و تقاضای بازار وابسته است. اگرچه که ارزش بالای ارز دیجیتالی به سرمایه گذاری شرکت‌های پیشتاز و افزایش تعداد سرمایه‌گذاران مربوط است، ولی بیت کوین جایگاه خود را در دنیای گمینگ پیدا کرده است.

فهرست مطلب:

بهترین بازی های پولساز ارز دیجیتال

بازی‌هایی که در دسته بازی برای کسب درآمد هستند، در حقیقت زیرشاخه‌ای از بازی‌های بلاکچین به‌حساب می‌آیند و برخلاف بازی‌های معمولی، به افرادی که این بازی‌ها را تجربه می‌کنند جایزه می‌دهند. هر بازی نیز یک شیوه مخصوص خود را برای درآمدسازی برای گیمرها دارد. برخی بازی‌ها رمزارز جایزه می‌دهند و برخی دیگر و برخی هم ارزش توکن‌های NFT که شما از قبل داشته‌اید را افزایش می‌دهند. البته برخی از این بازی‌ها هم نیاز به سرمایه اولیه دارند ولی بازی های ارز دیجیتال بدون سرمایه نیز قابل دانلود هستند که تجربه آن‌ها رایگان است.

  1. بازی CryptoPop
  • دانلود بازی ارز دیجیتال CryptoPop برای:
  1. بازی 0xUniverse | بازی های ارز دیجیتال

اگر شما از طرفداران بازی‌های فضایی هستید و به گشت و گذار در دنیاهای جدید و جمع کردن منابع علاقه دارید، بازی 0xUniverse که از بهترین عناوین بلاکچین اندروید و بازی های که ارز دیجیتال میدهند محسوب می‌شود، مناسب شما خواهد بود. در این بازی هدف اولیه پلیرها ساخت سفینه فضایی به وسیله قطعاتی است که در قماربازی برای پلیر‌ها باز می‌شوند. هرچند که خود بازی بسیار جذاب است و از بهترین بازی‌ های ارز دیجیتال اندروید به حساب می‌آيد، ولی این قابلیت که می‌توانید با فروش سفیه فضایی خود بیت کوین بدست آورید جذابیت بیشتری برای پلیرها نیز به ارمغان آورده است.

  • دانلود بازی ارز دیجیتال 0xUniverse برای:
  • دانلود بازی ارز دیجیتال Bitcoin Alien Run برای: |
  1. بازی CropBytes | بازی های ارز دیجیتال رایگان

CropBytes از جمله بازی های بلاکچینی رایگان به شمار می‌رود. با انجام این بازی پلیرها می‌توانند سکه کریپتویی بدست آورند. همچنین در این بازی یک برنامه کیف پول دیجیتالی به اسم Tron وجود دارد که بوسیله آن می‌توان این سکه‌های کریپتویی را به بیت کوین تبدیل کرد. بازی CropBytes یک بازی شبیه ساز معروف است که می‌توانید در آن نقش‌های مختلفی را بازی کنید.

لازم به ذکر است که اگر هر بار یک نقش متفاوت را بر عهده بگیرید درآمدی بیشتری نیز کسب خواهید کرد. همچنین شما می‌توانید به استخراج سکه‌های کریپتویی یا خرید و فروش آن‌ها در بازاری آزاد در بازی CropBytes بپردازید. ارزش دارایی‌های شما در بازی نیز بستگی به شرایط بازار بازی دارد. بازی CropBytes به اعتقاد برخی کاربران بهترین گزینه برای دانلود بازی های ارز دیجیتال است.

  • دانلود بازی ارز دیجیتال Megre Cats برای: |
  • دانلود بازی ارز دیجیتال Altcoin Fantasy برای |
  • دانلود بازی ارز دیجیتال Spark Profit برای

همچنین با انجام ماموریت‌های مختلف نظیر تاجر شدن یا از بین بردن NPCها، به شما ارز دیجیتال مانند دوج کوین، بیت کوین، ترون و دیگر ارزها تعلق می‌گیرد. به گفته سازندگان این بازی، تبدیل و معاوضه ارزها نیز بزودی به قابلیت‌های آن اضافه خواهد شد. این عنوان از بهترین بازی ها برای کسب درامد ارز دیجیتال به حساب می‌آید.

  • دانلود بازی ارز دیجیتال Space Misfits برای

لازم به ذکر است که نسخه بتای این بازی، فعلا فقط برای کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

  • دانلود بازی ارز دیجیتال Decentraland برای
  1. بازی Illuvium | بازیهای کریپتویی iOS

سوالات متداول

  1. بهترین بازی ها برای کسب درامد اندورید و iOS کدام اند؟

بازی CryptoPop از جمله عناوین معتبری است که می توانید با آن به کسب درآمد بپردازید.

  1. کدام یک از ارز های دیجیتالی را می تواند از طریق بازی های بلاکچین کسب کرد؟

تمامی ارزهای دیجیتالی معتبر مانند بیت کوین، دوج کوین، اتریوم و … را می توان از طریق بازی های بلاکچین کسب کرد. توضیحات هر بازی مشخص کرده است که کدام ارزهای دیجیتال را پرداخت می کند.

  1. کسب درامد دلاری از بازی های اندروید نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد؟

اکثر بازی های ارز دیجیتال، مانند عناوینی که در این لیست معرفی شده، نیاز به هیچ سرمایه اولیه ای ندارند.

سخن پایانی

با وجود این دسته از بازی های پولساز ارز دیجیتال، در حال حاضر آرزوی دیرینه بسیار از گیمرها به حقیقت پیوسته است؛ چرا که حال این امکان را دارند تا همزمان با دنبال کردن علاقه خود، درآمد سازی نیز داشته باشند. همچنین با افزایش ارزش روزافزون ارز دوج کوین، ترون، بیت کوین و ارزهای دیجیتالی دیگر می‌توان به چیزی ماورای یک درآمد سازی ساده فکر کرد. اما برای رسیدن به این هدف به ترکیبی از توانایی خود در انجام بازی و افزایش روزانه اطلاعات درباره بازار و ارز دیجیتالی نیاز خواهید داشت تا بتوانید برای رسیدن به هدف خود بهترین برنامه ریزی و آزادی عمل را داشته باشید.

نظر شما درمورد بازی های پولساز ارز دیجیتال چیست؟ جای چه عناوینی را در این لیست خالی می‌بینید؟ شما می‌توانید بازی های ارز دیجیتال ایفون و اندروید را در بخش کامنت‌ها معرفی کنید.

ید ضمن سپری کردن اوقات فراغت با بازی کردن درآمد هم کسب نمایید.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «بهترین بازی ارز دیجیتال موبایل برای آیفون و اندروید در مهر ۱۴۰۲» با ما درمیان بگذارید.

رزش یا اسکم نیفتید!

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

 

زینب اصغری

علاقمند و مدرس بازار فارکس ، ارزهای دیجیتال و بورس. محتوا تولید نمیکنم، مگر اینکه خودم از محتوایی که ایجاد کردم چیزی یاد بگیرم. منتظر شنیدن نظراتتون هستم.
دکمه بازگشت به بالا