مجله بانوان

 بانوان در جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه نقش مؤثری دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فرزاد پیشکاری صبح یکشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی بزرگداشت مقام زن و روز مادر که با حضور دکتر خلج مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده وزارت کار برگزار شد، اظهار کرد: زنان و بانوان ما ستارگان درخشان عرصه‌های گوناگون کشور به ویژه در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… هستند.

وی بر نقش بانوان در استحکام خانواده تاکید کرد و افزود: امروز در ایران اسلامی بانوان در همه حوزه‌ها نقش کلیدی و اساسی داشته و بخش اعظمی از خدمات در کشور توسط بانوان مدیریت می‌شود.

پیشکاری با اشاره به نقش بانوان ایرانی در عرصه‌های مختلف جامعه، گفت: زنان جامعه ما در کنار این فعالیت‌ها، تلاش و همت مضاعفی برای فرزند پروری و تربیت فرزندان صالح دارند و این مهم رمز موفقیت و بقای جامعه اسلامی در برابر بدخواهان شده است.

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسائل، مشکلات و آینده کشور نیازمند گام برداری آگاهانه بانوان در مسیر جهاد امید آفرین و جهاد تبیین است و اگر همگان متوجه رشد جایگاه بانوان باشند، می‌توانند دوشادوش، بلکه جلوتر از آقایان نیز نقش آفرینی کنند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: اگر بخواهیم به تمدن نوین اسلامی برسیم مهمترین وظایف به عهده خانواده‌ها و در رأس آن به عهده بانوان است.

گفتنی است؛ مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کار نیز در این نشست ویدئو کنفرانسی از تلاش‌های مدیرکل کار کردستان و اقدامات این اداره کل در خصوص حوزه زنان و خانواده، قدردانی کرد.

دکمه بازگشت به بالا