مجله بانوان

برای زن تراز انقلاب اسلامی، شاخص مشخص نشده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، زهرا شیخی نماینده شورای اسلامی شهر در نشست زنان، هویت و رسانه با اشاره به هویت رسانه در جهان اظهار داشت: آنچه اکنون نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان در حال رخ دادن است. “نظم نوین جهانی” است. است؛ ابزار آن تکنولوژی است و هزینه های زیادی برای آن خرج شده است. سازمان های مختلفی حتی در ایران نیز تأسیس شده و فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: زنان ایرانی نباید قدرت خود را دست کم بگیرند و در مقابل پول و هزینه هایی که این نهادها ارائه می دهند، خود را ببازند. صندوق های تخریب علناً گفته اند که قدرت زنان برای ایجاد تغییرات اجتماعی ضروری است و ما باید بر آن تکیه کنیم.

شیخی افزود: شاهد 400 قسمت از سریال هایی هستیم که توسط خانواده ها مشاهده می شود و هدف اصلی این سریال ها چیزی جز پرداختن به مسائل دنیوی نیست و در انتها این ذهنیت دختر در مورد اینکه چه بپوشد و چگونه بپوشد می آید. خود را نشان دهند دیگر ارزش‌های مادری فراموش شده و زنان به کالایی برای مردان تبدیل شده‌اند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در اسلام مفاهیم بسیار عالی برای زنان داریم که حتی بهتر از غرب است. اما هیچکس نیامده این الگوها را به زنان جامعه بگوید.

شاخصی برای جایگاه زنان در انقلاب اسلامی مشخص نشده است

وی خاطرنشان کرد: برنامه آنها این است که مردم را در مقابل مردم قرار دهند. آنها معتقدند زنان قدرتمند هستند و با کنار گذاشتن نقش مادری و دوری از دین می توان از آنها برای براندازی استفاده کرد.

شیخی افزود: گروه های مختلفی با شعارهای درست و دقیق تشکیل شده که ما هم قبول داریم. هستند اما اهداف نادرستی پشت شعارهای آنهاست و به دنبال انحراف زنان هستند.

این فعال حوزه زنان و خانواده گفت: مقام معظم رهبری بارها به جایگاه زن در انقلاب اسلامی اشاره کرده اند هستند در نتیجه مسئولان کمتر به این موضوع توجه کرده اند و کار جدی در این زمینه انجام نشده و بودجه ای نیز برای آن در نظر گرفته نشده است. باید بگوییم که هیچ شاخصی برای جایگاه زن در انقلاب اسلامی تعیین نشده است.

شیخی گفت: دنیای غرب از نبود حضور زنان در دولت و دولت در دولت و مجلس سوء استفاده می کند و علیه زنان تبلیغ می کند.

وی در خصوص نقش زن در ایران گفت: پیروزی دفاع مقدس مدیون مادرانی بود که فرزندان صالحی تربیت کردند. اگر سلام فرمانده در مورد حضرت حجت است فرزند پسر الحسن است تحت نظر بگذریم، فقط به خاطر اینکه یک کلمه «سیدعلی» در آن بود، بحث های زیادی شد و واکنش شدیدی علیه آن صورت گرفت و اینکه چرا این مسائل را فقط مادران خانواده می توانند پاسخ دهند.

شیخی افزود: جنگ نرم و هیبریدی که برای آن بودجه های کلانی در نظر گرفته است هستندتغییر ارزش ها و ویژگی های اصلی یک زن بسیار امکان پذیر است. باید بگویم که سند 2030 فقط مربوط به آموزش نیست و در حوزه زنان، امنیت غذایی و سایر حوزه ها نیز برنامه هایی دارد. متاسفانه این سند به درستی توضیح داده نشده است. پس کلمه توسعه پایدار در این سند عامل طرح است کوچک و تخصیص بودجه نهادهای مختلف کشور انجام شده است.

دکمه بازگشت به بالا