برگزاری نشست‌های مهدویت در ملایر به مناسبت نیمه شعبان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

برگزاری نشست‌های مهدویت در ملایر به مناسبت نیمه شعبان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: همزمان با نیمه شعبان برنامه‌های مختلف توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برنامه‌های نیمه شعبان و دهه مهدویت در ملایر گفت: برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه‌های فرهنگی توسط مجموعه مردمی هیئت‌های مذهبی و مساجد و گروه‌های جهادی در حال برگزاری است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد: این ایستگاه‌های صلواتی در یک روز قبل و یک روز بعد از ولادت امام زمانم ادامه دارد.

وی به آذین بندی و فضا سازی محلات و خیابان‌ها و همچنین مساجد توسط مجموعه‌های مردمی اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۰ مبلغ و روحانی نیز در دهه مهدویت فعالیت دارند.

وی همچنین از برگزاری نشست‌های مهدوی در سطح مساجد و مدارس شهرستان ملایر در دهه مهدویت خبر داد و تصریح کرد: ۱۲۰ روستای شهرستان نیز برنامه‌های جشن‌های نیمه شعبان را در این ایام خواهند داشت.

وی به برگزاری جشنواره ستاره‌های امید اشاره کرد و گفت: این جشنواره به مدت ۵ شب با اجرای گروهای سرود در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره گروه‌های سرود از شهر و روستا با هم رقابت می‌کنند که بعد از داوری داوران و همچنین با رأی مردم گروهای منتخب معرفی و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام نجفی همچنین از جشن ویژه نیمه شعبان در خیابان خیام ملایر با برنامه‌های ویژه خبر داد و گفت: این جشن شاخص ترین برنامه نیمه شعبان است.

وی همچنین با بیان اینکه ۶۰ هیئت مذهبی نیز برنامه‌های جشن را در شهرستان خواهند داشت گفت: برگزاری پویش‌های مختلف، مسابقات نقاشی، کتابخوانی و… توسط گروهای مردمی را خواهیم داشت.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری برنامه احیای نیمه شعبان در مهدیه ملایر با همت گروه جهادی سه شنبه‌های مهدوی و دعای ندبه در روز جمعه را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های مهدویت با حضور اساتید و متخصصین در دو روز را از دیگر برنامه‌ها دانست.

وی اضافه کرد: در فضای مجازی نیز برنامه‌های مختلفی را با همت مجموعه‌های مردمی در این ایام فرخنده در سطح شهرستان ملایر خواهیم داشت.

دکمه بازگشت به بالا