مجله حوادث

برگزاری نمایشگاه تجهیزات پلیسی و امنیتی در تهران/ افزایش حضور شرکت‌های دانش‌بنیان

دبیر نمایشگاه ایپاس جزئیات برگزاری این نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پلیسی و امنیتی را تشریح کرد.

به گزارش کندوج، رضا اصغریان دبیر نمایشگاه IPAS با اشاره به جزئیات این نمایشگاه گفت: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و ملزومات پلیسی، ایمنی و ایمنی از 4 تا 8 مهرماه از ساعت 9 صبح تا 5:00 برگزار می شود. PM مصلی امام خمینی (ره) خواهد بود.

وی ادامه داد: حدود 5000 متر مربع از فضای ما در نمایشگاه امسال نسبت به فصل قبل کاهش یافته است و این در حالی است که 200 شرکت در این نمایشگاه حضور دارند. این نمایشگاه دارای دسته ای از مبتکران و مخترعان است و 50 اثر برتر نیز در این نمایشگاه ارائه می شود.

اصغریان گفت: امسال برای اولین بار از پلتفرم IPS Plus که یک نمایشگاه دائمی مجازی است رونمایی می شود. این پلتفرم پس از برگزاری نمایشگاه توسعه خواهد یافت. فضایی برای گفتگوی تجاری نیز در نظر گرفته شده است تا مصرف کنندگان مسئول این محصولات بتوانند با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خود صحبت کنند.

عدم حضور چین و روسیه در نمایشگاه 1401 IPAS

وی گفت: امسال 36 نماینده از کشورهای خارجی با 20 برند معتبر در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. امسال به دلیل اینکه چین همچنان درگیر بحران کرونا است، تمایلی به شرکت در نمایشگاه نداشت و روسیه نیز به دلیل درگیری در جنگ اوکراین نتوانست در نمایشگاه شرکت کند.

اصغریان گفت: این نمایشگاه تنها مرجع و محل عرضه این محصولات است. اگر یک بخش یا مرکز به این محصولات نیاز داشته باشد، می تواند از این نمایشگاه استفاده کند. آنچه شاخصه نمایشگاه امسال ماست توجه به تولیدکنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان است. سال گذشته 20 درصد شرکت های حاضر در نمایشگاه دانش بنیان بودند و امسال این رقم به بالای 30 درصد رسیده است.

دبیر نمایشگاه ایپاس درباره تعداد شرکت های حاضر در نمایشگاه گفت: امسال 200 شرکت در نمایشگاه حضور خواهند داشت، فناوری شناختی زندگی و سلامت، بررسی نقش و تاثیر احتمالی فناوری در گوشی های هوشمند. پلیس و فناوری پلیس آینده سه پنل در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است

همچنین سردار ناصر یزدآبادی معاون هماهنگ کننده بنیاد تعاون فرجا وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایپاس گفت: این نمایشگاه در حوزه تجهیزات و فناوری پلیسی، ایمنی و امنیتی است و همه ساله با حضور تجار و تامین کنندگان این تجهیزات و سازندگان گروه های دانش برگزار می شود. خوشبختانه حضور شرکت های دانش بنیان رشد کرده است. تعداد گروه هایی که اعلام آمادگی کردند نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است که این موضوع با شعار سال تبیین شده توسط مقام معظم رهبری همخوانی دارد.

وی با اشاره به انصراف چند شرکت از نمایشگاه در این فصل گفت: تعداد شرکت هایی که از این فصل از نمایشگاه انصراف دادند کمتر از پنج درصد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا