مجله بانوان

برگزاری همایش الگوی سوم زن و دستاوردهای انقلاب اسلامی درحوزه زنان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، میثاق حیدری امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به‌مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، همایش استانی «الگوی سوم زن و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان» در لرستان برگزار می‌شود.

وی، گفت: تبیین مبانی گفتمان انقلاب اسلامی نسبت به مسئله زن از دیدگاه و سیره فاخر امامین انقلاب، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان، تشریح افتخارات زنان در دوران پس از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب و تبیین جایگاه زنان در جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی، از جمله اهداف مهم برگزاری این همایش است.

مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان، داد: علاوه بر بانوان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، جمعی از مسئولان استانی نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

حیدری، بیان کرد: همایش، روز یکشنبه، ۱۶ بهمن‌ماه امسال از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار می‌شود.

وی، اظهار داشت: بخش عمده همایش، گفت‌وگومحور از نوع پرسش و پاسخ، خواهد بود.

مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان، تصریح کرد: زنان، همواره همگام با مردان، نقش مهمی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف پس از دفاع مقدس داشته‌اند که این موفقیت‌ها، بر مبنای الگوی سوم زن، بایستی برای جامعه، بیش از پیش، تبیین شود.

حیدری، افزود: «لگوی سوم زن که برآیند گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای امامین انقلاب است زن غربی یا شرقی نیست؛ بلکه تعریف جایگاه زن، برپایه دین‌مداری، اخلاق‌گرایی، زیست عفیفانه، حجاف و عفاف و مشارکت در امور مختلف جامعه است».

دکمه بازگشت به بالا