مجله ورزشی

بزرگترین لطمه را از نبود VAR خورده‌ایم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، امیرحسین پیروانی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس تیم خوب و بابرنامه ای است و بازی مقابل این تیم با سابقه در فوتبال کشور سخت است. حریف کادرفنی فوق العاده‌ای دارد ولی ما هم شناخت مناسبی از حریف داریم.

وی افزود: امیدواریم فردا بازیکنان جوان ما با یک بازی مسوولانه و دوندگی بالا و تلاش لازم، کیفیت‌شان را به نمایش بگذارند. مهمترین موضوع کنترل هیجان بازیکنان است زیرا بازی با تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس هیجان خاصی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند.

پیروانی گفت: نسبت به بازی با قبلی مان، سه بازیکن تأثیرگذار خودمان را در اختیار نداریم و یک توفیق اجباری برای بازیکنان جوان تیم ایجاد شده است تا کیفیت خود را به نمایش بگذارند. ما به دلیل تعداد نفرات از حیث کمی با کمبود بازیکن بزرگسال مواجه هستیم با این حال با توجه به اینکه نگاه کادرفنی به آینده تیم است، بازیکنان جوان فرصت خواهند داشت تا از این شرایط برای نمایش ایده‌آل بهره ببرند.

وی بیان کرد: بازیکنان جوان این فرصت را دارند که خود را به کادرفنی تحمیل کنند و با کیفیت و مسوولیت‌پذیری لازم، نمایش کیفی خود را به اجرا بگذارند. به دنبال این هستیم تا امتیاز لازم را کسب کنیم و به میانه جدول صعود کنیم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که چرا تنها در بازی شهرآورد از VAR استفاده شد و آیا سرخابی‌های پایتخت تافته جدابافته هستند، گفت: امیدوارم این اتفاق خوب برای تمام تیم‌ها بیفتد. ما بزرگترین لطمه را از نبود VAR خورده‌ایم. در بازی‌های اخیر گل‌هایی دریافت کرده‌ایم و گل‌هایی از سوی تیم ما مردود شده که به زعم کارشناسان داوری، اشتباه بوده و ما از این اشتباهات سهوی متضرر شده است.

پیروانی عنوان کرد: امیدوارم تمامی تیم‌ها از این امکان سود ببرند. به هر حال امیدوارم پیش از هر چیزی آموزش استفاده از آن بیاید. در شهرآورد که از VAR استفاده کردند، مشکلات اگر بیشتر از دیدارهای قبلی نبود، کمتر هم نبود. اعتراضات به تصمیمات VAR هم بود و امیدوارم آموزش آن هم بیاید هرچند مشکلاتی در این مسیر برای ورود آن وجود دارد که باعث شده تا امکان استفاده از آن در یک بازی شکل گیرد. این مهم نیاز جامعه ما است و فوتبال ما فریاد می‌زند VAR و امیدوارم هر چه زودتر شاهد استفاده از این امکان برای تمامی تیم‌ها باشیم.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا