بهترین ادمین اینستاگرام

 

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار می‌باشد که بسیاری از کسب و کارها در به کسب درآمد مشغول هستند. فضای اینستاگرام برای توسعه کسب و کار و برند شما بسیار مناسب بوده و خوشبختانه ایده های زیادی در آن وجود دارد. این موضوع موجب می‌شود شما بخواهید با برنامه و نظم بیشتری بخواهید راه توسعه را بپیمایید. از این رو شما نیازمند به یک مدیر خوب و متخصص در این زمینه هستید تا را شما را برای رسیدن به اهدافتان کوتاه تر کند.

ادمین اینستاگرام کیست؟

کلمه ادمین به معنای مدیر است. به هر کسی که در فضای مجازی مدیریت یک صفحه یا سایت را داشته باشد ادمین می‌گویند. ادمین اینستاگرام کسی است که مسئولیت مدیریت و تولید محتوا برای صفحه اینستاگرام را برعهده دارد. علاوه بر تولید محتوا برای صفحه اینستاگرام، ادمین باید با کاربران ارتباط برقرار کرده و با آنها تعامل داشته باشد. به نظرات آنها پاسخ دهد و دایرکت آنها را جواب دهد. در واقع مدیریت تمام کارها مربوط به سایت یا صفحه اینستاگرام برعهده ادمین اینستاگرام است.

هنگامی که شما در اینستاگرام یک پیج ایجاد می‌کنید در حقیقت مدیریت آن پیج و صفحه اینستاگرام بر عهده شماست. می‌توان این گونه تصور کرد که به تعداد تمام صفحات اینستاگرام، ادمین اینستاگرام وجود دارد مدیریت اینستاگرام ممکن است زن و یا مرد باشد. پیر یا جوان و یا حتی نوجوان باشد. تحصیلات او در هر مقطعی باشد. استعداد و مهارتش بسته به نوع پیج تغییر خواهد کرد. به طور کلی، ادمین پیج اینستاگرام کسی است که پیچ را اداره می‌کند.

دوره جامع آموزش ادمینی همراه با استخدام

وظایف ادمین اینستاگرام

بنا بر فعالیت پیج، مسئولیت ادمین پیج می‌تواند ساده و یا کاملاً حرفه ای باشد. ما در اینجا چند مسئولیت که در بین تمام ادمین‌های پیج اینستاگرام مشترک است بیان می‌‌کنیم. پیش از استخدام ادمین اینستاگرام با وظایف او آشنا شوید.

مدیریت پیچ اینستاگرام

ادمین اینستاگرام باید با تمام توان و تخصص خود تلاش کند تا پیج را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند. وظیفه او این است که پیج را به سمت کسب و کار مطلوبی برساند. همچنین اگر قصد دارید برند سازی کنید، ضروری است که یک برنامه ثابت و مشخص برای تولید محتوا داشته باشید. اجرای منظم این برنامه تنها در صورت وجود یک مدیریت قوی و تخصصی امکان‌پذیر می‌باشد.

تولید محتوا

این بخش مهم‌ترین وظیفه ادمین پیج می‌باشد. تولید محتوا در اینستاگرام به سه شکل پست، استوری و آی جی تی وی می‌باشد که هر کدام آن‌ها به سه صورت تصویری، متنی و ویدئویی تولید می‌شوند.

برای هر بخش ادمین باید با اصول و ترفندهای سئو اینستاگرام آشنا باشد. به‌طور مثال باید بداند یک محتوای متنی خوب باید صمیمانه، حاوی علائم نگارشی و بدون غلط املایی باشد. یک عکس جذاب باید رنگ و کیفیت مناسبی داشته باشد. یک ویدئوی حرفه‌ای، کم حجم است اما وضوح کافی دارد و در همان ابتدا نظر مخاطب را جلب می‌کند. این‌ها نکاتی است که ادمین اینستاگرام باید کم‌کم در آنها پیشرفت کند.

انتشار پست

ادمین پیج اینستاگرام باید صفحه اینستاگرام را دائما به روز کند. گاهی لازم است صفحه هر روز، به روز شود. مثلا لازم است که یک پیج فروشگاهی برای معرفی محصولات جدید، هر روزه پست‌هایی در پیج قرار دهد. اما در یک پیج آموزشی ممکن است هفته‌ای یک بار پست در صفحه اینستاگرام قرار بگیرد. یا مثلا برای پیج یک انسان مشهور و پر طرفدار، هر از گاهی پیج با انتشار یک خبر به روز می‌شود. انتشار پست به صورت عکس یا ویدیو و انتخاب کپشن مرتبط با موضوع پیج و پست به عهده ادمین اینستاگرام است.

انتشار استوری

برای ارتباط بهتر با مخاطبین در تولید محتوا لازم است که ادمین از استوری استفاده کند. مثلا خبر رسیدن محصولات جدید در یک پیج فروشگاهی و یا شروع ترم جدید در یک پیج آموزشی، یا اخبار مهم در یک پیج خبری موضوعاتی است که ادمین توسط استوری انتشار می‌‌دهد.

ارتباط با مخاطبان

از وظایف دیگر ادمین پیج اینستاگرام، ارتباط با فالوور‌ها و مخاطبان است. این ارتباط به این معنی است که به کامنت‌ها و دایرکت‌ها پاسخ دهد. در برابر سوال‌های مخاطبین با صبر و ادب و احترام جواب دهد. گاهی کامنت‌های توهین آمیز را حذف کند. اشخاص مزاحم را بلاک کند. تمام این‌ها از وظایف یک ادمین پیج اینستاگرام است.

دوره جامع آموزش طراحی سایت همراه با استخدام

تلاش برای بالا بردن فالوور

بالا بردن فالوور از جمله هدف‌های پیج اینستاگرامی است. پس ادمین وظیفه دارد که از راه‌های مختلف مانند ارتباط با پیج ‌های دیگر، انتشار پست‌های جایزه دار، انتشار پست ‌های جذاب و جالب، استوری‌های متفاوت و مطالب مفید، مخاطب را جذب کند.

ادمین اینستاگرام حرفه‌ای

چندین سال است که اینستاگرام به یک ویترین عالی برای ارائه نمونه کارهای انواع کسب‌وکارها تبدیل شده است و بسیاری از مشاغل از این شبکه احتماعی پر بازدید برای افزایش فروش و معرفی کسب‌وکارشان استفاده می‌کنند. زمانی که همه کسب‌وکارها به سمت تولید محتوا در اینستاگرام می‌روند، نمی‌توان در مدیریت این صفحه مهم که همان ویترین شما است، سهل‌انگاری به خرج داد. کسب‌وکارها برای مدیریت هرچه بهتر صفحه اینستاگرام، به ادمینی نیاز دارند که مهارت‌های لازم را داشته‌باشد . ادمین حرفه ای اینستاگرام دوای درد شماست!

بنابراین اگر به دنبال ادمین حرفه ای برای وب سایت یا پیج اینستاگرامی خود هستید به طوری که این ادمین هم حرفه ای بوده و هم مورد قبول شما باشد ، انتخاب مجموعه باتیس گرفی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

علاوه بر آن شما می توانید وارد وب سایت باتیس گرفی بشوید و از صفحه بهترین ادمین های باتیس گرفی بازدید داشته باشید ، که علاوه بر راه های ارتباطی با هر ادمین ، نمونه کار ها و رزومه هایشان نیز قرار دارد.

از ادمین های معرفی شده توسط باتیس گرفی هیچ عبا و ترسی نداشته باشید چرا که دوره دیده خود باتیس گرفی بوده و صفر تا صد همه چیز را یاد گرفته اند ، علاوه بر آن شما می توانید قبل از استخدام ادمین نمونه کار های آنها را نیز مشاهده فرمایید.

 

 

 

 

 

کلمه کلیدی : ادمین

‫5 کامنت ها

  1. دمت گرم بابت این مقاله کاربردی! حالا می‌دونم چطور یه ادمین حرفه‌ای پیدا کنم که بتونه پیجم رو رشد بده

  2. خیلی جالب بود، نکاتی که گفتین دقیقاً چیزاییه که یه ادمین باید بدونه. دنبال همچین راهنمایی بودم

  3. واقعا اطلاعات خوبی بود! همیشه برام سوال بود یه ادمین چطور می‌تونه تعامل رو بالا ببره. حتماً به نکاتی که گفتین دقت می‌کنم

  4. خیلی مقاله خوبی بود! حالا می‌فهمم یه ادمین حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه. حتماً این نکات رو توی پیجم اجرا می‌کنم

  5. ممنون بابت توضیحات کاملتون! پیدا کردن یه ادمین خوب خیلی مهمه، مخصوصاً تو اینستاگرام که رقابت زیاده

دکمه بازگشت به بالا