مجله ورزشی

بهترین خودمان را برای بازی فردا به نمایش می‌گذاریم

مورایس: بهترین خودمان را برای بازی فردا به نمایش می‌گذاریم

سرمربی سپاهان در نشست خبری دیدار تیمش برابر نیروی هوایی عراق توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری کندوج، ژوزه مورایس در نشست خبری دیدار تیمش برابر نیروی هوایی عراق گفت: لیگ قهرمانان آسیا بزرگترین رقابت آسیاست، خوشحالم در این مسابقه هستم، از حضور خبرنگاران تشکر می‌کنم که حضور آن‌ها فوتبال را به واقعیت تبدیل می‌کند. وقتی در یک بازی حضور پیدا می‌کنیم، نمی‌توانیم بگوییم آماده نیستیم و وقتی وارد زمین می‌شویم باید آماده باشیم؛ وقتی در مورد لیگ قهرمانان آسیا صحبت می‌کنیم باید بگوییم یکی از بهترین تیم‌های کشور را در اختیار داریم و شانس بسیاری داریم.

وی تاکیدکرد: این مسابقه یک موقعیت است تا به مردم نشان دهیم فوتبال واقعی چگونه است و به دنبال بازی کردن یک فوتبال واقعی هستیم، نتیجه بازی زمانی مهم است که هم بازی خوب و باکیفیت انجام دهید و بتوانید نتیجه نیز بگیرید.

سرمربی سپاهان گفت : دنبال یک بازی باکیفیت هستیم، حقه نداشتن بازیکن به دلیل مصدومیت را ندارم، بهترین خودمان را داریم و فردا بهترین خودمان را به نمایش می‌گذاریم؛ خوشحالم قرعه‌کشی این فرصت را به ما داد که به عراق بیاییم و بازی دارد که در آینده می‌توانیم به آن اشاره کنیم.

مورایس تصریح کرد: طبیعی است برای آمادگی بیشتر زودتر به محل مسابقه بیاییم اما به دلیل شرایط پروازی تصمیم گرفتیم فقط یک روز زودتر به عراق بیاییم، آماده هستیم و مشکلی از این نظر وجود ندارد. هواداران سپاهان در بازی فردا حضور خواهند داشت، هواداران بسیار خوبی داریم که حضور ان‌ها به زیبایی فوتبال کمک می‌کند و این‌ها زیبایی فوتبال است.

انتهای پیام/ 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا