کسب و کار ایرانیمجله علمی و سلامت

بهترین کرم ضد لک و روشن کننده

متاسفانه نمیتونم به طور قطعی بگم که بهترین کرم ضد لک و روشن کننده کدومه، چون بستگی به نوع پوست و لکه های شما داره.

کدام برند از کرم ضد لک و روشن کننده ایرانی و خارجی مناسب است

اما میتونم چند تا کرم رو بهتون معرفی کنم که خوبی دارن و ممکنه برای شما مناسب باشن:

کرم های ضد لک و روشن کننده ایرانی:

کرم ضد لک قوی سی گل: این کرم حاوی ویتامین C، آلفا آربوتین و آزلائیک اسیده و برای لکه های هایپرپیگمانتاسیون، جای جوش و کک و مک مناسبه.

کرم ضد لک و روشن کننده نوین فارما: این کرم هم حاوی ویتامین C، آلفا آربوتین و آزلائیک اسیده و برای لکه های هایپرپیگمانتاسیون، جای جوش و کک و مک مناسبه.

کرم ضد لک و روشن کننده مگااپی: این کرم حاوی ویتامین C، نیاسینامید و عصاره شیرین بیان هست و برای لکه های هایپرپیگمانتاسیون، جای جوش و تیرگی پوست مناسبه.

کرم شب لاکچری کوین بیز

کرم های ضد لک و روشن کننده خارجی:

کرم ضد لک و روشن کننده اوریف لیم: این کرم حاوی ویتامین C، نیاسینامید و عصاره لیمو هست و برای لکه های هایپرپیگمانتاسیون، جای جوش و تیرگی پوست مناسبه.

کرم ضد لک و روشن کننده لاروش پوزای: این کرم حاوی ویتامین C، آزلائیک اسید و نیاسینامید هست و برای لکه های هایپرپیگمانتاسیون، جای جوش و تیرگی پوست مناسبه.

کرم ضد لک و روشن کننده ویچی: این کرم حاوی ویتامین C، يك اسيد و عصاره انگور هست و برای لکه های هایپرپیگمانتاسیون، جای جوش و تیرگی پوست مناسبه.

بهترین نوع کاور آرایشی برای لک های صورت پنکک ها می باشند، پنکک لاکچری کوین یکی از بهترین برند های حال حاضر بازار می باشد که درصد رضایت بالای 90 درصد را به خود اختصاص داده است.

نکات مهم:

قبل از استفاده از هر کرم ضد لک، حتما تست حساسیت رو روی پوستتون انجام بدین.
از کرم ضد آفتاب به طور مرتب استفاده کنین، چون نور آفتاب میتونه باعث ایجاد لکه های جدید بشه.
برای نتیجه گیری بهتر، باید به طور مرتب و مداوم از کرم ضد لک استفاده کنین.
اگر لکه های شما خیلی شدید هستن، بهتره به یه متخصص پوست مراجعه کنین.

کرم روز و شب لاکچری کوین، یک کرم مرطوب کننده و آبرسان هست که برای انواع پوست، به خصوص پوست های خشک و دهیدراته مناسبه. این کرم حاوی ترکیبات مختلفی از جمله هیالورونیک اسید، گلیسرین، روغن آرگان و روغن نارگیل هست که به حفظ رطوبت پوست، آبرسانی عمیق و تغذیه پوست کمک میکنن.

برخی از ویژگی های کرم روز و شب لاکچری کوین عبارتند از:

آبرسانی عمیق و 24 ساعته پوست
مرطوب کننده و مغذی پوست
کمک به حفظ شادابی و طراوت پوست
سفت کننده و جوان کننده پوست
مناسب برای انواع پوست، به خصوص پوست های خشک و دهیدراته
فاقد پارابن و مواد شیمیایی مضر
نحوه استفاده از کرم روز و شب لاکچری کوین:

صبح و شب بعد از شستشوی صورت، مقدار مناسبی از کرم را روی پوست صورت و گردن خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.
قیمت کرم روز و شب لاکچری کوین:

قیمت این کرم در حال حاضر حدود 500 تا 700 هزار تومان هست.

مکان خرید کرم روز و شب لاکچری کوین:

این کرم را میتونید از فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی، یا از نمایندگی های مجاز شرکت لاکچری کوین در سراسر کشور تهیه کنین.

برخی از نظرات کاربران در مورد کرم روز و شب لاکچری کوین:

“من چند ماهه که از محصولات گاتیو استفاده میکنم و خیلی ازش راضیم. پوستم رو خیلی خوب آبرسانی میکنه و دیگه خشک و دهیدراته نمیشه.”
“این کرم یه مرطوب کننده و آبرسان عالیه. پوستم رو خیلی نرم و لطیف میکنه و بهش شادابی و طراوت میده.”
“من پوست خیلی خشکی دارم و از خیلی از کرم های مرطوب کننده نتیجه نگرفتم. ولی این کرم واقعا عالیه و پوستم رو خیلی خوب آبرسانی میکنه.”
در مجموع، کرم روز و شب لاکچری کوین یک کرم مرطوب کننده و آبرسان خوب با قیمت مناسب هست که میتونه برای انواع پوست، به خصوص پوست های خشک و دهیدراته مناسب باشه.
کرم شب نوعی مرطوب کننده است که به طور خاص برای استفاده در شب طراحی شده است. در حالی که مرطوب کننده های معمولی می توانند در طول روز برای آبرسانی پوست استفاده شوند، کرم های شب اغلب غلیظ تر هستند و حاوی ترکیبات فعال بیشتری هستند که می توانند در حین خواب پوست را ترمیم و بازسازی کنند.

برخی از مواد رایج در کرم های شب عبارتند از:

رتینول: این ماده مشتق شده از ویتامین A است که می تواند به کاهش خطوط ریز و چین و چروک، بهبود رنگ پوست و افزایش تولید کلاژن کمک کند.

اسید هیالورونیک: این ماده یک ماده طبیعی است که در پوست یافت می شود و به حفظ رطوبت و آبرسانی پوست کمک می کند.

سرامیدها: اینها لیپیدهایی هستند که به حفظ سد محافظ پوست کمک می کنند و از پوست در برابر از دست دادن رطوبت محافظت می کنند.

نیاسینامید: این ویتامین B3 است که می تواند به کاهش التهاب، لکه های تیره و قرمزی پوست کمک کند.

کرم شب را باید بعد از شستشو و خشک کردن صورت به پوست تمیز و خشک زد. از حرکات دایره ای ملایم برای مالیدن کرم به صورت و گردن خود استفاده کنید و از تماس با چشم خودداری کنید.

در اینجا چند نکته برای انتخاب کرم شب مناسب برای شما آورده شده است:

نوع پوست خود را در نظر بگیرید. اگر پوست خشکی دارید، به کرمی غلیظ و آبرسان نیاز دارید. اگر پوست چرب یا مستعد آکنه دارید، به دنبال کرمی بدون چربی یا غیر کومدوژنیک باشید.
مواردی را که می خواهید هدف قرار دهید در نظر بگیرید. اگر نگران خطوط ریز و چین و چروک هستید، به دنبال کرمی حاوی رتینول باشید. اگر به دنبال روشن کردن رنگ پوست خود هستید، به دنبال کرمی حاوی ویتامین C یا نیاسینامید باشید.
بودجه خود را در نظر بگیرید. کرم های شب می توانند از نظر قیمت از چند تا صد دلار متغیر باشند.
برخی از کرم های شب محبوب عبارتند از:

CeraVe PM Facial Moisturizing Lotion: این کرم بدون چربی و غیر کومدوژنیک است و برای انواع پوست مناسب است. حاوی اسید هیالورونیک و سرامیدها برای آبرسانی و حفظ سد محافظ پوست است.

The Ordinary Granactive Retinoid 2% Emulsion: این کرم حاوی رتینول مشتق شده است که ملایم تر از رتینول خالص است و ممکن است برای پوست های حساس مناسب تر باشد. می تواند به کاهش خطوط ریز و چین و چروک و بهبود رنگ پوست کمک کند.

Laneige Water Bank Moisture Cream: این کرم به شدت آبرسان است و برای پوست های خشک ایده آل است. حاوی عصاره بامبو است که به آبرسانی پوست و حفظ رطوبت آن کمک می کند.

First Aid Beauty Ultra Repair Cream: این کرم غنی و مرطوب کننده است و برای پوست های بسیار خشک یا تحریک شده ایده آل است. حاوی کلوئید جو دوسر، عصاره بابونه و آلوئه ورا برای تسکین و آرامش پوست است.

Tatcha The Water Cream: این کرم لوکس حاوی مواد مشتق شده از ژاپن مانند عصاره چای سبز و جلبک دریایی است. می تواند به آبرسانی پوست، سفت شدن آن و افزایش درخشش آن کمک کند.

کرم شب می تواند بخش مهمی از روتین مراقبت از پوست شما باشد. کرم مناسب را برای نوع پوست و نیازهای خود انتخاب کنید و از مزایای پوستی سالم و درخشان لذت ببرید.

دکمه بازگشت به بالا