مجله عمومی

بیانیه آموزش و پرورش در محکومیت جنایت تروریستی شاه چراغ

وزارت آموزش و پرورش در محکومیت جنایت تروریستی شامگاه گذشته شاه چراغ، بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه آموزش و پرورش در محکومیت جنایت تروریستی شاه چراغبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بای ذنب قُتلت

بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی‏‎ ‎‏شب، متفکران ما را می‌کشید. امام خمینی (ره)

حادثه تروریستی شامگاه ۲۲مرداد در حرم مطهر احمدبن موسی الکاظم علیه السلام و شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیز، باردیگر موجی از تأثر و اندوه را در سراسر ایران اسلامی ایجاد کرد.

هدف قرار دادن مردان و زنان، کودکان و نوجوانان مظلوم و بی‌گناه، کار ددمنشانه ناجوانمردانه و سفاکانی است که شناختی از اسلام و انسانیت ندارند.

جامعه فرهنگیان در این حادثه دردناک، عزادار و همدرد مردم شریف و نجیب استان فارس هستند وضمن اعلام همدردی و تسلیت به خانواده‌های داغدار، انزجار خود را از این اعمال وحشیانه و غیرانسانیِ گروهک‌های جنایتکار و تروریست اعلام می‌دارد.

بدون تردید پیام ملت ایران اسلامی در پی وقوع این حادثه و بدخواهی‌های دشمنان این مرزو بوم، ایستادگی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پایبندی بر آموزه‌های مکتب قیام حسین بن علی علیه السلام است.

از خداوند متعال شفای عاجل برای مجروحان، رحمت واسعه برای شهدا و صبر و اجر برای بازماندگان این حادثه دلخراش مسئلت می‌کنیم و توفیق روزافزون و اقتدار ایران اسلامی را خواستاریم.

دکمه بازگشت به بالا