مجله عمومی

بیرونی ها با تیم نساجی مشکل دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حمید مطهری چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در نشست خبری مهمانش ذوب آهن گفت: ما از هفته اول لیگ یک تیم به معنای واقعی لیگ بودیم و همیشه صحبت می کنم. در مورد کار تیمی و بچه‌های ما بارها نشان داده‌اند که توانایی‌های بزرگ فوتبال خود را دارند.

وی افزود: به عنوان مثال در دیدار هفته گذشته مقابل تیم نفت مسجد سلیمان برخوردی که باعث شد ابروی علیرضا حقیقی دروازه بان شکار شود، اما یکی از کارشناسان که در آن سوی دنیا زندگی می کند، آن را متفاوت می بیند. و نظرات متفاوتی می دهد این هفت هفته نگاه متفاوتی به نساجی دارد.

ما به 3 نقطه ذوب آهن فکر می کنیم

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان برد خوبی داشتیم و پس از آن با فراموشی نتایج و آن دیدار به فکر بازی با ذوب آهن افتادیم و ادامه داد: هدف اصلی این دیدار بود. . کادر فنی و بازیکنان تیم نساجی در بازی فردا تمرکز زیادی برای کسب سه امتیاز دارند، مسابقه ای است که با این روحیه وارد بازی با ذوب آهن می شویم.

مطهری افزود: ما به تیم ذوب آهن خوب نگاه کردیم و از زوایای مختلف تیم بسیار خوب و قابل احترامی هستند و این بازی را به خوبی برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: امیدوارم برنامه هایمان در زمین ادامه داشته باشد و بتوانیم مانند هفته های گذشته فوتبال خوب و قابل احترامی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: امیدوارم شاهد یک بازی خوب و تاکتیکی از دو تیم باشیم و بتوانیم برنامه های خود را به خوبی در زمین اجرا کنیم.

من فوتبال هجومی را دوست دارم

مطهری ادامه داد: من همیشه فوتبال مهاجم را دوست دارم و آن را دوست دارم. تیم من باید پویا و فعال بازی کند و برنامه های تاکتیکی مان را اجرا کند و این بستگی به این دارد که تمرکز خوبی داشته باشیم و بازیکنان مان هوشمندانه رفتار کنند تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. بازی

نتایج نساجی نشان از عملکرد خوب تیم دارد

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که تیمش بعد از مدت ها به تیمی ایده آل تبدیل شده است، گفت: البته با نظر شما موافق نیستم. چون ما از هفته اول تیم خوبی بودیم و مدل و نتایج فوتبال ما نشان می دهد که من چه گفتم.

مطهری افزود: ما در سه بازی مشکل داوری داشتیم و همه دیدند که حق تیم نساجی ربوده شد وگرنه تیم ما سوم جدول می شد.

وی افزود: البته قبول دارم که در هفته ششم مقابل استقلال تیم خوبی نداشتیم و برد خوبی نداشتیم و این روی من هم تاثیر می گذارد و بچه هایم مقصر نبودند و فوق العاده بودند اما تنها بازی ما خوب کار نکردیم و خودمان نبودیم، بازی با استقلال بود. .

وی افزود: خوشبختانه در وقفه دو هفته ای لیگ به دلیل مسابقات تیم ملی سعی کردیم نقاط ضعف خود را برطرف کرده و پیشرفت کنیم.

مطهری گفت: البته نمی گویم ما تیم بی عیب و نقصی هستیم. ما مشکلاتی داریم اما سعی می کنیم آنها را حل کنیم و روز به روز و هفته به هفته تیم بهتری شویم. دو بازی خانگی از تماشاگر محروم بودیم.

سرمربی نساجی مازندران از عدم حضور هواداران این تیم در دیدار فردای تیمش مقابل ذوب آهن ابراز تاسف کرد و ادامه داد: متاسفانه با توجه به شرایط پیش آمده با وجود میزبانی از رقبا از حضور و حمایت هواداران خود محروم هستیم. .

مطهری گفت: دوست داشتم هواداران در کنار ما باشند و از ما حمایت کنند چرا که آنها سرمایه اصلی این فوتبال هستند و از اینکه هواداران را در کنار خود نداریم ناراحتم.

وی یادآور شد: ما با جان و دل برای آنها بازی می کنیم و همیشه به بازیکنان می گویم که باید با جان و دل برای هواداران خوب نساجی که تیمشان را دوست دارند بجنگیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را به آنها بدهیم.

به گزارش آنلاین، تیم نساجی مازندران در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 پنجشنبه 14 مهرماه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

در پایان هفته هفتم این رقابت ها تیم های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان با همان امتیاز 9 در رده های هفتم و هشتم جدول این رقابت ها قرار گرفتند.

دکمه بازگشت به بالا