مجله علمی و سلامت

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری به همراه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان معاون فناوری سخنرانی کردند. در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این برنامه ویژه و متفاوت پاسخ دادند.

مدیرعامل تارا در این نشست با اشاره به اینکه شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با حمایت 50 ساله فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تاسیس شد، گفت: تجارت جدی تارا از سال 1400 آغاز شده است. این سازمان آغاز کرده است و اکنون در تلاش است تا با ارائه راه حل های دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی، به طور کلی درباره نگرانی ها و نیازهای مردم مدرن بیندیشد و ایده اصلی کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​است.

سید حامد قنادپور ادامه داد: در این راستا تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، رفاه شرکتی، وام سازمانی و اخیرا خدمات وام منحصربفرد ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس راه اندازی شده بسیار موفق بوده است. دریافت شد. “” این اتفاق افتاده است.”

وی گفت: تارا در بخش خدمات و برنامه ریزی به بیش از 100 شرکت و موسسه در کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار ارائه کرده است.

وی با اشاره به برخی از ویژگی ها و مزایای تارا که این برنامه بر روی آنها تدوین شده است، اشاره کرد: «با تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ از نظر محصول و نقطه فروش و 50 سال تجربه»، تجربه کاربری «ویژه و منحصر به فرد» “گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 مرکز خرید شخصی و غیرشخصی در زمینه های مختلف از جمله کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو و خدمات بهداشتی، “بیمه و .. خدمات، «عدم قبول سود و پورسانت»، «بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم» و ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: در بین ما برای برقراری انضباط مالی و بازگرداندن پولی که کاربر از فرد دریافت کرده است، کاملا مبتنی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر مورد نظر و فردی که ارزیابی را ارائه می دهد “آنها منفی می شوند و از خدمات بیشتر محروم می شوند.”

وی گفت: باید این قول را بدهیم که تارا چه از نظر کاربران و چه از نظر خدمات هنوز در ابتدای توسعه است و برنامه های انجام شده نوید رویدادهای هیجان انگیزی را در پایان سال جاری و سال های آینده می دهد. . شعار تارا با عنوان “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی” و تفکر کلی، این است که دغدغه ها و نیازهای بشر امروزی به واقعیت تبدیل شده و می توان گفت که با باورهای تجاری همخوانی دارد. به مردم و جامعه و در قالب مسئولیت مدنی «علائم تجاری و شرکت ها قابل تفسیر هستند».

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بود که چرایی و چگونگی شکل گیری، اندازه و روند توسعه این اپلیکیشن و چشم اندازهای آتی آن را برای حضار تشریح کرد.

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تارا تمرکز خود را بر تامین اعتبارات شرکتی و انبوه داشت، گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا سرویس جدیدی را از تارا به نام «وام خرد» معرفی و راه اندازی کنیم. بعدا!” این شهرت جهانی دارد.

شمخی با اشاره به اینکه سرویس وام تارا فاقد چک، قبض، ضامن و وثیقه و بدون کارمزد است، تصریح کرد: برای دریافت این سرویس نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند کل مراحل ثبت نام را در کمتر از نیم ساعت انجام دهند. ساعت ، شناسایی و تایید را انجام داده و اعتباری بالغ بر 500000 تومان تا سقف 5 میلیون تومان دریافت کرده و از 4500 شعبه شخصی و خارجی در سراسر کشور خریداری کرده است. لازم به ذکر است که روند توسعه گیرندگان تارا سریع است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی زندگی معقول داشته باشند و چون در اقتصاد تورمی ایران، کاربر عملاً دو ماه دیرتر پرداخت می‌کند، به نفعش است. ..»

برای استفاده از این سرویس تنها به یک شماره تلفن همراه به نام خود و یک کارت هوشمند ملی (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران باعث می شود تا برای اولین بار در کشور سامانه ای برای تکیه بر اعتماد مطلق به کار گرفته شود و طرح تدوین شود. در عین حال ممکن است لازم باشد در ایران ذهنیت و فرهنگ خود را تغییر دهیم تا مجبور نباشیم همه چیز را با پول بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) استفاده کنیم.»

تارا از وام های خرد رونمایی کرد

تارا، دستیار وزیر در امور توسعه و نوآوری در بخش دوم سخنان خود با بیان اینکه نیمی از وام های دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود، توضیح داد: این موضوع روز به روز بیشتر می شود. “

در این نشست امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا نیز در خصوص خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها گفت: یکی از اهدافی که بینندگان مخاطب از خدمات تارا برای دستیابی به آن استفاده می کنند. . این برای افزایش تجربه است. ” این برنامه حقوق و دستمزد شرکت آنها است.

وی افزود: به منظور پاسخگویی بهتر به نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی، در تلاش هستیم تا تاییدیه تارا را در حوزه ها و رده های مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان معاون فنی این مجموعه طی سخنانی با تاکید بر اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت دوگانه خدمات مالی گفت: این است.

او گفت: «سادگی و امنیت دو ویژگی بارز تارا هستند. حتی بدون اتصال به اینترنت می توانید با تارا پرداخت کنید و نیازی به اینترنت ندارید. معماری استفاده شده برای این اپلیکیشن یک سرویس میکرو است که بعدا به راحتی می توانیم آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.

در پایان این نشست مدیریت تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

لازم به ذکر است که کیف پول تارا پاور در هر خریدی که هر تایید کننده تارا می تواند از آن استفاده کند 3 درصد بازده نقدی دارد و به عبارتی به کاربران خود تخفیف دائمی قابل توجهی ارائه می دهد. علاوه بر این پشتیبانی تارا با 1573 شماره به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

گفتنی است، نشست رسانه ای ارائه دهنده اپلیکیشن تارا (راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. و دیگر حاضران و مهمانان.

دکمه بازگشت به بالا