مجله فرهنگ

تازه ترین سخنان شروین حاجی‌پور در فضای مجازی

شروین حاجی پور خواننده «برای…» در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شد، گفت: در غیاب من عده ای برای تشکر از آخرین آهنگم پول جمع کردند اما هدفم پول درآوردن نبود. و من از آنها می‌خواهم که در صورت کمک به یک موسسه خیریه کمک کنند و من آن را دوست دارم.»

وی افزود: به دوستان و مخاطبینم می گویم نگران نباشید و به شایعات توجه نکنید. دلیل دوری من برای مدتی این بود که این نگرانی وجود داشت که چون یکی از آهنگ هایم به طور گسترده منتشر شد، ممکن است با سازمان یا جریان خاصی در خارج از ایران ارتباط داشته باشم و شاید این آهنگ سفارشی بوده و این سوء تفاهم برطرف شده است. .

این خواننده گفت: مشخص است که این قطعه را برای ابراز همدردی با افرادی که از وضعیت شرکت انتقاد کردند، نوشتم و خواندم. من هم مثل اکثر هنرمندانمان که پاسخ دادند، واکنش نشان دادم. برخی از آثار هنری بیشتر و برخی دیگر کمتر منتشر می شوند و هنر همین است.

حاجی پور گفت: برخی رسانه ها و خبرگزاری ها برای مصاحبه در داخل یا خارج از ایران با ما تماس می گیرند، اما من می گویم با کسی مصاحبه نمی کنم و امیدوارم بفهمند که در داخل ایران زندگی می کنم و می خواهم اینجا باشم. و زندگی کن و آواز بخوان. اگر حرفی یا انتقادی دارم می خواهم در این مملکت انجام شود.

گفت: دوست دارم در این زمان برخورد ما با هم شبیه یک خانواده باشد. اما ما همه از این خاک و از یک خونیم. من از مسئولین می خواهم که نسبت به افرادی که در شرایط من هستند، نگرش «پدر و پسری» داشته باشند.

به گزارش کندوج، شروین حاجی پور یکی از حاضران در برنامه عصر جدید بود و چندی پیش آهنگی غیرمجاز به نام «برای…» در فضای مجازی منتشر شد که جنجال به پا کرد. در پی این اتفاقات، حاجی پور با تغییر دستور از بازداشت موقت به قرار وثیقه و تسلیم شدنش در 12 آنلاین دستگیر و آزاد شد.

بیشتر بخوانید:

21220

دکمه بازگشت به بالا