مجله فرهنگ

تاکید وزیر ارشاد بر ارتقای سطح کیفی و کمی هشتمین جایزه جهانی اربعین

محمدمهدی اسماعیلی وزیر آموزش و پرورش در سومین جلسه ستاد اربعین این وزارتخانه با تاکید بر ارتقای کمی و کیفی هشتمین دوره جایزه جهانی اربعین گفت: این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری باید بیشترین تاثیر را داشته باشد. در ابعاد جهانی ماجرای راهپیمایی اربعین.

به گزارش کندوج، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی صبح یکشنبه در سومین جلسه ستاد اربعین بر هم افزایی امکانات دستگاه های مختلف تاکید کرد. این وزارتخانه برای ارتقای ابعاد فرهنگی پیاده‌روی اربعین گفت: دستگاه‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش ظرفیت زیادی برای توسعه فضای فرهنگی پیاده‌روی اربعین دارند و امسال باید با برنامه‌ریزی مدون از این ظرفیت بهترین استفاده را کرد.

اسماعیلی در ادامه به اهمیت جایزه جهانی اربعین اشاره کرد و افزود: هفتمین جایزه جهانی اربعین که سال گذشته با استقبال گسترده مردمی برگزار شد، شاهد برکات این جایزه جهانی در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی بوده ایم که از آثار قابل توجه است. در دسته های عکاسی، فیلم کوتاه و فیلم بلند، مستند، فضای مجازی و… به این رویداد ارسال شدند.

رئیس حوزه هنری کشور تاکید کرد: امسال باید شرایطی فراهم شود تا هشتمین دوره جایزه جهانی اربعین ارتقای کمی و کیفی در همه زمینه ها داشته باشد تا شاهد بیشترین تاثیرگذاری در ابعاد بین المللی باشیم. داستان پیاده روی اربعین

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دوم سخنان خود گفت: بی شک همه نهادهای حکومتی مردمی در کنار سازمان های مردم نهاد از هیچ تلاشی برای تحقق این امر بزرگ دریغ نخواهند کرد. . حماسه پیاده روی اربعین حسینی.

شایان ذکر است در این جلسه اعضای ستاد اربعین وزارت آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تاریخ راهپیمایی اربعین بیان کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا