مجله عمومی

تصادفات فوتی در جاده های استان سمنان کاهش یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد حمیدی صبح شنبه در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک سمنان و در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تداوم تمهیدات اتخاذ شده ترافیکی برای پیک تردد زائران رضوی بیان کرد: تمهیدات ترافیکی برای کاهش تصادفات در پیک بازگشت زائران رضوی نیز همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر و همزمان با ایام پایانی ماه صفر شاهد اوج تردد زائران رضوی بودیم، افزود: تلاش شد با تمهیداتی مانند برپایی موکب‌های پذیرایی موجبات استراحت زائران را فراهم کرد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه طی یک سال اخیر تصادفات جاده‌ای استان سمنان حدود یک سوم کاهش یافته است، تاکید کرد: استقرار ۴۰ موکب در مسیر مشهد در کاهش تصادفات جاده‌ای در پیک تردد زائران رضوی مؤثر بوده است.

حمیدی با بیان اینکه موکب هایی برای پذیرایی از زائران رضوی در ورودی شهرهای استان برپا شد، گفت: از آنجا که خستگی و خواب آلودگی مهمترین عامل تصادفات جاده‌ای استان هستند، توصیه ما به زائران رضوی استفاده از خدمات این موکب ها است.

وی با بیان اینکه دهیاری‌های همجوار کریدور اصلی تهران مشهد نیز گروه‌هایی را در محورهای استان مستقر کردند که با چراغ گردان نسبت به نقاطی مانند تقاطع‌ها هشدار می‌دهند، افزود: ادارات راهداری و اورژانس و هلال احمر و … نیز در مسیرهای مواصلاتی استان مستقر شدند تا بتوانیم شاهد بهترین خدمت رسانی به زائران رضوی باشیم.

به گزارش خبرنگار آنلاین، با شروع بازگشت زائران رضوی از مشهد به سمت تهران، ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان سمنان حاکم است.

دکمه بازگشت به بالا